Artegence powstała w 1995 roku. Początkowo jako agencja interaktywna, obecnie jako firma świadcząca usługi we wszystkich kanałach z silnym zapleczem technologicznym funkcjonuje w grupie Efigence z zespołem 180 osób.
– Zastanawialiśmy się, jak świętować nasz jubileusz w tak niesprzyjającym imprezowaniu czasie. Postanowiliśmy się spotkać z osobami, które reprezentują naszych obecnych i byłych klientów, a także ze współpracownikami i konkurencją oraz ludźmi, z którymi od lat budujemy branżę reklamową w Polsce. Efekt jest dla nas nie mniej sympatyczny, niż te minione lata – wyjaśnia Andrzej Szewczyk, prezes zarządu firmy.
Zobacz również
Przez minionych 25 lat agencja zmieniała się i rozwijała, podobnie jak rozwijał się rynek, technologia i nowoczesne sposoby komunikacji.
– Od czasu postania agencji zmieniło się niemal wszystko, ale w Artegence nadal mamy sporo radości z tego, co robimy dla naszych klientów, a przy szczególnych okazjach także dla siebie – uzupełnia Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]