To miejsce, w którym pięciu ekspertów Oriflame prezentuje, jak dbać o kobiece piękno – od make-upu, przez stylizację modową, skin czy hair care – aż po odpowiednią dietę. Działania są elementem nowej kampanii marketingowej firmy.
Koncept obejmuje współpracę z pięcioma specjalistami z różnych obszarów sektora beauty: makijażystką – Anią Orłowską, stylistką – Jagodą Gierałtowską, kosmetolożką – Agnieszką Mienik, stylistą fryzur – Tymkiem Piętą czy psychodietetyczką – Elą Lange. Każdy z ekspertów, w swojej – specjalnie zaprojektowanej – przestrzeni udziela praktycznych wskazówek odnośnie dbania o piękno, idące w parze ze zdrowiem. W materiałach występują wyjątkowe bohaterki – kobiety szeroko pojętego sukcesu – wcielając się w różne życiowe role.
Zobacz również
W ramach kampanii „Piękna tak jak chcę” postawiliśmy na świeży i innowacyjny format video-tutoriali urodowych, dla których stworzyliśmy dedykowaną przestrzeń na nowym kanałe YouTube. Wierzymy, że oczarujemy konsumentów i konsultantów Oriflame, a tym samym zachęcimy ich do udostępniania dalej porad naszych ekspertów. Agencja Artegence jest dla Oriflame Polska wyjątkowym partnerem w kreowaniu tego nowego wymiaru piękna w świecie online – komentuje Zuzanna Bogusławska, Online & Social Media Manager Oriflame Polska.
Pierwsze materiały są już dostępne na kanale: PieknaTakJakChce
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]