TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Artegence z formatem komunikacji wideo dla Oriflame

Agencja Artegence jest odpowiedzialna za koncept i kreację nowego kanału YouTube: Piękna tak jak chcę.
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

To miejsce, w którym pięciu ekspertów Oriflame prezentuje, jak dbać o kobiece piękno – od make-upu, przez stylizację modową, skin czy hair care – aż po odpowiednią dietę. Działania są elementem nowej kampanii marketingowej firmy.

Koncept obejmuje współpracę z pięcioma specjalistami z różnych obszarów sektora beauty: makijażystką – Anią Orłowską, stylistką – Jagodą Gierałtowską, kosmetolożką – Agnieszką Mienik, stylistą fryzur – Tymkiem Piętą czy psychodietetyczką – Elą Lange. Każdy z ekspertów, w swojej – specjalnie zaprojektowanej – przestrzeni udziela praktycznych wskazówek odnośnie dbania o piękno, idące w parze ze zdrowiem. W materiałach występują wyjątkowe bohaterki – kobiety szeroko pojętego sukcesu – wcielając się w różne życiowe role.

W ramach kampanii „Piękna tak jak chcę” postawiliśmy na świeży i innowacyjny format video-tutoriali urodowych, dla których stworzyliśmy dedykowaną przestrzeń na nowym kanałe YouTube. Wierzymy, że oczarujemy konsumentów i konsultantów Oriflame, a tym samym zachęcimy ich do udostępniania dalej porad naszych ekspertów. Agencja Artegence jest dla Oriflame Polska wyjątkowym partnerem w kreowaniu tego nowego wymiaru piękna w świecie online – komentuje Zuzanna Bogusławska, Online & Social Media Manager Oriflame Polska.

Pierwsze materiały są już dostępne na kanale: PieknaTakJakChce

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj