Idea kampanii „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” opiera się na obserwacji, że bank towarzyszy nam w codziennym życiu, nawet gdy nie zdajemy sobie z tego sprawy. Dostarcza usługi i rozwiązania, które pomagają na co dzień.
Kampania PKO Konta dla Młodych przedstawia świat młodych ludzi, jednocześnie pokazując bank działający w tle. „
Zobacz również
– To, jak Zetki korzystają z finansów na co dzień, pokazuje, że z bankiem mają więcej wspólnego niż im się wydaje. I w spocie, i w życiu bank działa w tle, ułatwiając młodym budowanie relacji w ekipie. A w ekipie każdy daje coś od siebie – mówi dyrektor kreatywny agencji Adam Zdeb.
W spocie wizerunkowym PKO Konta dla Młodych widać, jak funkcje konta, takie jak m.in.: płatności zbliżeniowe smartfonem (płatność kartą), płatność BLIKIEM, są wykorzystywane w codziennym życiu.
W kampanii telewizyjnej PKO Konta Firmowego natomiast ukazane są benefity dla przedsiębiorców, takie jak możliwość skorzystania z pomocy wideodoradcy PKO Banku Polskiego oraz możliwość otwarcia działalności i konta firmowego w aplikacji bankowej – IKO. W ramach kampanii 360 w internecie będą prowadzone również działania promujące inne funkcje konta, takie jak e-księgowość, debet na koncie, podpis kwalifikowany czy karta wielowalutowa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach kampanii „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” agencja Artegence przygotowała wizerunkowy spot telewizyjny PKO Banku Polskiego. Kampania PKO Konta dla Młodych obejmuje działania wizerunkowe i sprzedażowe w internecie: OLV (spot wizerunkowy oraz spoty sprzedażowe), display, SoMe, oraz POS na wybranych witrynach placówek banku. Kampania PKO Konta Firmowego natomiast obejmuje sprzedażowy spot telewizyjny, działania w internecie (display, SoMe) oraz POS na wybranych witrynach placówek banku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing