W ostatnich miesiącach agencja Stor9 należąca m.in. do Roberta Lewandowskiego i CEO Anny Zielińskiej, konsekwentnie wzmacnia kompetencje w kluczowych dla swojej działalności obszarach.
W marcu do zespołu kreatywnego dołączył Artur Dziedzic, który w swojej dotychczasowej karierze pracował m.in. w Publicis, Change Serviceplan, Leo Burnett czy VMLY&R. Współtworzył kampanie dla takich marek jak BNP Paribas, Renault, BMW, Orange, Innogy, Spotify, Danone czy SOS Wioski Dziecięce. Jest laureatem licznych nagród branżowych, w tym KTR, Innovation Awards czy Mixx. Był też finalistą Papaya Young Directors oraz zwycięzcą konkursu Eurobest Young Creatives. Poza tworzeniem koncepcji kreatywnych dla klientów, realizuje się także jako reżyser reklam i teledysków.
Zobacz również
Przyjście Artura wpisuje się w naszą strategię dalszego wzmacniania obszarów kreatywnych. Dołączyliśmy do struktur SAR, mamy silne portfolio produkcyjne i inwestujemy w ludzi, którzy będą mogli dostarczać naszym Klientom skuteczne rozwiązania kreatywne łączące świat marki i influencerów – podkreśla Maciej Dutkowski, chief creative officer, Stor9.