TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Artur Janik dyrektorem rozwoju ClickAd

Artur Janik od lipca 2012 roku pełni funkcję Chief Development Officera (CDO) w grupie ClickAd, gdzie zajmie się opracowaniem i implementacją koncepcji strategicznych wszystkich linii biznesowych.
O autorze
1 min czytania 2012-07-04

 – Kiedy obejmowałem funkcję prezesa zarządu ClickAd jednym z najważniejszych zadań, które przede mną stanęło było stworzenie efektywnych struktur i rozwój poszczególnych linii biznesowych – mówi Maciej Teliszewski, prezes ClickAd. – Bez zaangażowania Artura Janika, grupa ClickAd nie miałaby tak silnej pozycji na rynku jaką obecnie zajmuje. Jednym z największych sukcesów Artura jest zbudowanie i dalszy rozwój sieci afiliacyjnej AdLeader a także całej architektury usług Performance Marketingu czyli rozliczeń za efekt, z której jesteśmy dumni i która jest jednym z motorów wzrostu Grupy. Również dzięki Arturowi generowaliśmy i generujemy wspólnie wszelkie nowinki technologiczne i projekty takie jak Audience Targeting czy InImage Advertising, budujące naszą eksperckość i przewagi rynkowe.

 Artur Janik od października 2011 roku pełnił funkcję Chief Operating Officera w ClickAd. Odpowiadał za operacyjne zarządzanie firmą, wyniki finansowe oraz tworzenie długofalowej strategii rozwoju spółki. Z branżą internetową związany jest od 2007 roku. Nadzorował prace dla marek takich jak m.in.: Totalizator Sportowy, Expander, Millenium Bank, Axa, Vobis, Asus, Komputonik i Śnieżka. Wielokrotnie był prelegentem na konferencjach branżowych organizowanych m.in. przez IAB Polska i IDG. Pasjonat nowych technologii, rozwiązań internetowych i sportów ekstremalnych, w tym roweru górskiego i snowboardu. Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie.