Rok 2019 powoli dobiega końca. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jakie słowo wg branży marketingowej i Was, naszych czytelników można uznać za marketingowe słowo roku 2019.
Swoje propozycje przedstawia Artur Maciorowski, trener DIMAQ i założyciel firmy szkoleniowo-doradczej eCode.pl oraz redaktor prowadzący Magazynu Online Marketing
Zobacz również
Martech – potencjalnie najbardziej niedoceniany obszar, który rozwija się „mega” dynamicznie. Coraz więcej narzędzi, coraz więcej aplikacji i systemów wspierających działania marketerów w obszarze digital. Co więcej – finansowane z budżetów marketingowych, a nie IT. Któż nie zna Brand24, SenitOne lub Sotrender w świecie social media? Albo Senuto czy SEMRush w świecie SEM? To tylko kilka przykładów, które składają się na cały rynek narzędzi marketingowych (Martech).
Programmatic (wraz z brand safety i viewability) – ze względu na skokowe wzrosty na rynku reklamy kupowanej w modelu zautomatyzowanym (RTB, private deale), ale jednocześnie i obawy o jakość tj. widoczność reklamy i obecność marki w mniej pożądanych kontekstach (np. erotyka, fake newsy, katastrofy, etc.)
Atrybucja – to hasło-klucz do skutecznej analityki w ramach komunikacji reklamowo-sprzedażowej. Wciąż gros analityków i e-marketerów szuka kluczowej odpowiedzi – w co inwestować i alokować budżety, by dowozić wyniki?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
A jacy są Twoi kandydaci na marketingowe słowo roku 2019? Wypełnij poniższą ankietę i podaj swoje propozycje. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2019 podamy po 1 stycznia 2020.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dziękujemy!