Artur Roguski: Lajki i zasięgi postów to nie są dobre KPI w marketingu (podcast)

Artur Roguski: Lajki i zasięgi postów to nie są dobre KPI w marketingu (podcast)
Artur Roguski – twórca bloga Why So Social i autor książki „Zrozumieć social media” opowiada o tym, jak zmienił się świat marketingu i jakie błędy najczęściej popełniają młodzi marketerzy.
O autorze
0 min czytania 2021-10-27

Wywiad z Arturem Roguskim

Artur Roguski jest jednym z najlepszych ekspertów social media w Polsce. Digital marketingiem zajmuje się już przeszło od 10 lat i w tym czasie współpracował m.in. z Brief.pl czy Grupą Onet. W ramach najnowszego odcinku NowyMarketing Podcast Artur przybliża swoją historię i pokazuje, jak zmieniło się podejście do social media marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj