Artyści kontra krytyka – nowy projekt Ballantine’s

Artyści kontra krytyka – nowy projekt Ballantine’s
Krytyka wpisana jest w twórczość każdego artysty. Kiedy tworzysz, musisz być gotowy na reakcje, jakie wywoła twoja twórczość, zwłaszcza te negatywne. Jak muzycy radzą sobie z krytyką? Na to pytanie odpowiada Ballantine’s.
O autorze
1 min czytania 2018-06-12

Najnowsza kampania Ballantine’s opiera się na konfrontacji negatywnych opinii krytyków z artystami, których bezpośrednio one dotyczą. Ma na celu ukazanie jak ciężka praca muzyków oraz ich wiara we własne umiejętności pomaga im osiągać sukces, bez względu na krytykę, z którą się spotykają. Marka do udziału w akcji zaprosiła polski duet producentów muzycznych i DJ-ów – Flirtini, którzy nie raz zetknęli się z negatywnymi opiniami dotyczącymi ich muzyki. W ramach kampanii pojawią się także materiały z Mrozem oraz Rasem z Rasmentalismu.

Więcej materiałów przygotowanych w ramach akcji, zobaczycie na stronie whisky.pl

PS Showmax – Na początku było słowo 

W ramach niestandardowej promocji serialu „Opowieści Podręcznej” przygotowano spot „Na początku było słowo”. Akcja skierowana jest przeciwko przejawom nienawiści wobec kobiet w sieci. Głównym elementem kampanii jest wideo z udziałem celebrytek. Każde udostępnienie materiału to złotówka przekazana przez Showmax na Centrum Praw Kobiet.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2 HejtStop – „Dzień Dobry TVN”

Prowadzący „Dzień Dobry TVN” Jarosław Kuźniar został twarzą akcji pod hasłem #RyjKuzniara. To element kampanii społecznej HejtStop, która walczyła z okazywaniem nienawiści w internecie. W trakcie spotu dziennikarz przeobraża się pod wpływem komentarzy z sieci. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3 Schweppes – Dress for Respect

Marki bardzo silnie angażują się w obronę praw kobiet. Niedawno marka Schweppes stworzyła sukienkę wyposażoną w czujniki rejestrujące każde dotknięcie, na jakie narażona jest kobieta w klubie nocnym. Ten eksperyment otwiera oczy na skalę problemu molestowania.

PS4 Ballantine’s – Kropla Prawdy

Przypominamy, że marka Ballantine’s jest również twórcą serialu „Kropla Prawdy”, który jest opowieścią o poświęceniu miłości dla stworzenia dzieła, które przeżyje wielki. W bohaterów serialu wcieliły się nie tylko gwiazdy kina, ale także muzycy i… whisky.