Twarzą akcji i hasła: „Żoliborz Artystyczny. To sztuka tak mieszkać” był Jacek Cygan. Za promocję Żoliborza Artystycznego w sieci całościowo odpowiedzialna była spółka The Digitals. Na kampanię osiedla składały się spoty radiowe oraz artykuły i reklamy w Internecie, prasie oraz outdoorze. Wykorzystanie historycznych wartości w komunikacji zachęcało do odwiedzenia nowej części dzielnicy otwartej dla całego miasta.
Żoliborz Artystyczny wpisuje się w historyczny trend nazewnictwa żoliborskiego i dołącza do Żoliborza Oficerskiego, Urzędniczego czy Dziennikarskiego. Twórczość artystów została upamiętniona nie tylko w identyfikacji wizualnej kampanii, ale także w nazwach ulic i bulwarów powstałych na osiedlu. Będzie obecna także dzięki umieszczonym na budynkach formach plastycznych nawiązujących do wybranych artystów, które stworzą klimat tej przestrzeni miejskiej.
Zobacz również
The Digitals od ponad trzech lat z powodzeniem opracowuje strategie i organizuje kampanie internetowe wprowadzające inwestycje Dom Development na rynek mieszkaniowy. Działania promocyjne, dzięki szerokiemu zasięgowi, wygenerowały duży ruch w docelowym serwisie. Akcja bannerowa (ponad 15 milionów wyświetleń) przyniosła niemal połowę wejść na stronę inwestycji.
Za organizację i przeprowadzenie konkursu w ramach dwutygodniowej kampanii teasującej oraz zakup prasy i emisji radiowych do kampanii odpowiedzialna była agencja SmartMedia. Wizualizacje inwestycji, reklamę w outdoorze i materiały BTL przygotowane zostały przez agencję Horizon New Media. Stałą obsługę PR-ową Dom Development zapewnia agencja M+G.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]