TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Artyści Żoliborza w kampanii nowej części dzielnicy

Dom Development, kontynuując międzywojenną tradycję rozwoju Żoliborza, stworzył unikalny koncept urbanistyczny. Żoliborz Artystyczny to inwestycja upamiętniająca wybitnych artystów. Każdemu z etapów rozbudowy miasta patronują zasłużone dla dzielnicy postaci jak Czesław Niemen czy Kalina Jędrusik.
O autorze
1 min czytania 2013-09-02

Twarzą akcji i hasła: „Żoliborz Artystyczny. To sztuka tak mieszkać” był Jacek Cygan. Za promocję Żoliborza Artystycznego w sieci całościowo odpowiedzialna była spółka The Digitals. Na kampanię osiedla składały się spoty radiowe oraz artykuły i reklamy w Internecie, prasie oraz outdoorze. Wykorzystanie historycznych wartości w komunikacji zachęcało do odwiedzenia nowej części dzielnicy otwartej dla całego miasta.

Żoliborz Artystyczny wpisuje się w historyczny trend nazewnictwa żoliborskiego i dołącza do Żoliborza Oficerskiego, Urzędniczego czy Dziennikarskiego. Twórczość artystów została upamiętniona nie tylko w identyfikacji wizualnej kampanii, ale także w nazwach ulic i bulwarów powstałych na osiedlu. Będzie obecna także dzięki umieszczonym na budynkach formach plastycznych nawiązujących do wybranych artystów, które stworzą klimat tej przestrzeni miejskiej.

The Digitals od ponad trzech lat z powodzeniem opracowuje strategie i organizuje kampanie internetowe wprowadzające inwestycje Dom Development na rynek mieszkaniowy. Działania promocyjne, dzięki szerokiemu zasięgowi, wygenerowały duży ruch w docelowym serwisie. Akcja bannerowa (ponad 15 milionów wyświetleń) przyniosła niemal połowę wejść na stronę inwestycji.

Za organizację i przeprowadzenie konkursu w ramach dwutygodniowej kampanii teasującej oraz zakup prasy i emisji radiowych do kampanii odpowiedzialna była agencja SmartMedia. Wizualizacje inwestycji, reklamę w outdoorze i materiały BTL przygotowane zostały przez agencję Horizon New Media. Stałą obsługę PR-ową Dom Development zapewnia agencja M+G.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj