Artystyczne bazgroły Mr.Doodle w najnowszej kolekcji marki PUMA

Sportowa marka PUMA nawiązała współpracę z brytyjskim artystą, Mr.Doodle. W najnowszej kolekcji butów, ubrań i dodatków prezentują zabawny styl prac ilustratora w połączeniu z najlepszym designem marki.
O autorze
1 min czytania 2020-08-13

PUMA wkracza do świata Mr.Doodle, aby na nowo odkryć jego charakterystyczny styl rysowania – „doodle”, czyli urocze bazgroły prezentujące różnorodne postaci, przedmioty i wzory. Rezultatem jest fantazyjna kolekcja, która skrywa mnóstwo detali oraz przesłań. Całość utrzymana jest w biało-czarnej kolorystyce z dodatkiem fioletu, pomarańczu i lawendy.

Sam Cox, angielski artysta znany lepiej jak Mr.Doodle, swoją pasję do pisania oraz rysowania odkrył we wczesnych latach dzieciństwa. Z czasem bazgranie po każdej możliwej powierzchni przekształciło się nie tylko w udaną karierę, ale także w zupełnie nowy trend artystyczny, nazwany DoodleWorld. Jego styl często opisywany jest jako „Graffiti Spaghetti”, ponieważ jego postacie i wzory bardzo często wyglądają, jakby dosłownie eksplodowały z płótna.

– Gdyby bazgranie było dyscypliną sportową, myślę, że polubiłbym lekcje WF-u w szkole. Interesują mnie podobieństwa między bazgrołami a sportem, chodzi o energię. Uważam, że z moich bazgrołów da wyczytać się ruch, a to właśnie dzięki temu, że rysunek i sport są ze sobą powiązane – mówi Mr.Doodle.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Modele Sky LX Low, RS-2K, Cali Wedge, Leadcat 20 i Mile Rider zyskały zupełnie nowy, zabawny wygląd w kolekcji PUMA x Mr.Doodle. Buty RS-2K posiadają ozdoby w postaci asymetrycznych sznurowań, bazgrołów na podeszwie środkowej i dodatkowym elementom na cholewce. Z kolei Mile Rider posiada siateczkową cholewkę z kolorowymi nakładkami oraz bazgrołami na podeszwie środkowej.

Kolekcja dostępna jest w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się