„As Seen on Netflix”: z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego Netflix i Mind Charity otworzą charytatywne pop-up store’y

„As Seen on Netflix”: z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego Netflix i Mind Charity otworzą charytatywne pop-up store’y
Netflix oraz organizacja Mind postanowiły wykorzystać Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego w dobrym celu. Z tej okazji w Londynie i Birmingham powstaną charytatywne pop-up store'y.
O autorze
1 min czytania 2024-10-08

W sklepach tymczasowych będzie można zakupić różne elementy garderoby, pamiątki czy rekwizyty ze wszystkich najbardziej popularnych filmów i seriali dostępnych w serwisie Netflix.

Wśród dostępnych produktów mają pojawić się m.in. oryginalne dokumenty Whistledown od Bridgertonów, podpisana koszulka Rolls Royce’a od Beckhama, nakrycie głowy Penelope Featherington z serialu Bridgerton czy garnitur Maggie Thatcher Gillian Anderson z serialu The Crown.

Sklepy pop-up będą czynne 12 i 19 października w Londynie oraz Birmingham. Ceny zaczynają się już od 1. funta. Ponadto, w dn. 11 października, rozpocznie się także specjalna aukcja internetowa. Aukcja odbędzie się na stronie Mind na eBayu. Potrwa do 21 października br. Ceny przedmiotów zaczynają się od 9,99 funtów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pieniądze ze sprzedaży zostaną przekazane dla organizacji charytatywnej Mind, która zajmuje się zdrowiem psychicznym. Zebrana kwota wesprze usługi, które oferuje Mind, takie jak infolinia czy działalność specjalnych społeczności wsparcia rówieśniczego.

– Wiemy, że gdy problemy zdrowia psychicznego są poruszane na ekranie, mogą mieć realną moc, pomagając nam zrozumieć nasze własne doświadczenia, dlatego z radością łączymy siły z Netflixem w ramach tego wyjątkowego partnerstwa, aby mieć pewność, że żaden umysł nie zostanie pominięty. Od ekskluzywnych rekwizytów po kultowe elementy garderoby, naprawdę jest coś w ofercie dla każdego, a każdy sprzedany przedmiot pomoże nam być tam dla jeszcze większej liczby osób, które nas potrzebują. Obejmuje to nasze usługi i sieć lokalnych Minds, kampanię na rzecz zmiany i walkę ze stygmatyzacją, aby upewnić się, że każdy może uzyskać dostęp do potrzebnego mu wsparcia – mówi Sarah Hughes, dyrektor generalna Mind.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: Mind

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Czy marki powinny podejmować się tematów związanych ze zdrowiem psychicznym [OPINIE]

Podejmowanie tematów związanych ze zdrowiem psychicznym przez marki – tak czy nie? Sprawdź opinie ekspertów.

PS2 Netflix House: przeżyj emocje z ulubionych seriali na własnej skórze

Netflix prezentuje Netflix House, czyli miejsce, w którym zatańczysz walca w scenerii niczym z „Bridgertonów”, spróbujesz dań z ulubionych seriali i wiele więcej. Otwarcie planowane jest na 2025 rok.