ASAP&ASAP wygrywa przetarg digital Emolium

O autorze
1 min czytania 2021-05-10

Agencja ASAP&ASAP wygrała przetarg na realizację działań digital dla marki Emolium na 2021 rok. W przetargu brały udział 3 agencje, oferta ASAP&ASAP wyróżniała się kompleksowym podejściem strategicznym oraz wysokim poziomem egzekucyjnym. Agencja przekonała Klienta do wyboru oferty swoim holistycznym spojrzeniem na ekosystem digital, uwzględniając działania wizerunkowe, edukacyjne oraz wsparcie sprzedaży w ecommerce.

W ramach nawiązanej współpracy agencja zajmie się bieżącą strategią komunikacji marki, prowadzeniem kanałów Facebook, Instagram, kreacjami kampanii płatnych oraz współpracą z influencerami. W latach ubiegłych ASAP&ASAP prowadziło projekty dla marki Emolium z zakresu UX, web design oraz web development. W roku 2020 nastąpiła akwizycja marki Emolium przez Perrigo Polska. Wcześniej należała ona do Sanofi Aventis. ASAP&ASAP współpracuje projektowo zarówno na markach z portfolio Sanofi Aventis, jak i Perrigo.

Obsługa marki Emolium rozpoczęła się w maju i potrwa co najmniej do końca roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj