Globalna epidemia COVID-19 to wydarzenie historyczne, dziejące się na naszych oczach i całkowicie zmieniające niemal wszystkie obszary naszego życia. W takiej sytuacji hasło „w zdrowym ciele, zdrowy duch” wydaje się bardziej aktualne niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ aktywność fizyczna ma teraz za zadanie nie tylko podniesienie naszej kondycji fizycznej i wydajności intelektualnej, ale także odnalezienie motywacji i wytchnienia w wyjątkowo trudnych okolicznościach. Rozumiejąc powagę wyzwania, ASICS wychodzi mu naprzeciw, zapraszając wszystkich regularnych i potencjalnych biegaczy, a także wszystkie osoby aktywne fizycznie, do wspólnych treningów, które pozwolą pełną parą ruszyć na biegowe ścieżki, kiedy życie społeczne wróci już do normy.
SOUND MIND SOUND BODY to akcja, w ramach której każda osoba, niezależnie od poziomu zaawansowania, będzie mogła przygotować swoje ciało do regularnego biegania, podtrzymać wypracowaną formę czy popracować nad tymi elementami, które pozwolą pobić nowe rekordy życiowe podczas jesiennych startów. Dzięki zaangażowaniu ekspertów z różnych dziedzin – trenerów, fizjoterapeutów, dietetyków sportowych, członków drużyny ASICS FrontRunner Poland i najlepszych polskich biegaczy długodystansowych, takich jak Aleksandra i Błażej Brzezińscy, Arkadiusz Gardzielewski, Aleksandra Lisowska czy Szymon Kulka – ASICS zapewnia holistyczne podejście do treningu. Zadbają oni o to, by zaproponowane ćwiczenia i porady były adekwatne do potrzeb i warunków codziennego funkcjonowania w czterech ścianach, łącząc bezpieczeństwo, efektywność i kreatywne wykorzystanie rzeczy dostępnych w każdym miejscu zamieszkania, zarażając przy tym uśmiechem i pozytywną energią.
Zobacz również
Udział w akcji jest całkowicie darmowy – może wziąć w niej udział każdy, kto posiada dostęp do internetu za pośrednictwem smartfona, tabletu czy komputera. Partnerem cyklu jest firma Eobuwie.pl, na której kanale IGTV publikowane będą 4 filmy tygodniowo – w każdy poniedziałek, środę, piątek i sobotę. Dodatkowe materiały publikowane będą także za pośrednictwem kanałów społecznościowych zaangażowanych ekspertów, a także na stronie internetowej ASICS FrontRunner Poland.
SOUND MIND SOUND BODY rusza w poniedziałek 20 kwietnia i potrwa 4 tygodnie. Celem akcji jest także budowanie aktywnej społeczności, będącej wsparciem dla osób pozostających w domach oraz budującej poczucie społecznej odpowiedzialności za walkę z epidemią. W tym celu organizatorzy zachęcają do czynnego wchodzenia w interakcję z trenerami i pozostałymi uczestnikami, poprzez tzw. „wirtualną listę obecności”, czyli podpisywanie swoich zdjęć hasztagami #soundmindsoundbody, #wzdrowymcielezdrowyduch oraz oznaczanie profili @eobuwie i @asicseurope. Akcja promowana będzie także konkursem z atrakcyjnymi nagrodami, który startuje już w piątek.
W pierwszym tygodniu akcji SOUND MIND SOUND BODY opublikowane zostaną filmy autorstwa ambasadorów ASICS – dietetyczki sportowej, Kasi Biłous i czołowego polskiego maratończyka, Adama Nowickiego oraz członków drużyny ASICS FrontRunner Poland – fizjoterapeuty, Łukasza Kłosa i trenerki, Kamili Wróbel. Więcej informacji pojawi się wkrótce na kanałach organizatorów, a także bohaterów akcji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing