Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Sprawdź, jak wygrać bilet do przyszłości, czyli na AI Creative Fest, gdzie AI spotyka kreatywność (i zmieniają zasady gry).

SPRAWDZAM

Buty zamiast piwa. Akcja marki ASICS w londyńskim barze

Buty zamiast piwa. Akcja marki ASICS w londyńskim barze
W związku z Dry January (pol. „trzeźwym styczniem") firma ASICS zachęca londyńczyków do aktywności fizycznej zamiast picia alkoholu. W jednym z lokali rozdaje przy barze markowe buty biegowe.
O autorze
1 min czytania 2024-01-26

Idea Dry January zakłada rezygnację ze spożycia alkoholu na cały styczeń. Jednak, jak pokazują badania przeprowadzone przez firmę ASICS na grupie 2 tys. mieszkańców Wysp Brytyjskich na początku stycznia 2024, wiele osób łamie to postanowienie już po upływie pierwszego tygodnia. Wśród powodów takiej decyzji są m.in. obawy o brak sposobów na szybką poprawę nastroju.

Naprzeciw takiemu podejściu konsumentów postanowiła wyjść firma ASICS, która w jednym z londyńskich barów rozdaje pełnowartościowe buty sportowe każdemu, kto zgłosi się do tamtejszych pracowników. Wystarczy w dniach 25 – 26 stycznia br. w godz. 16.00 – 18.00 zamówić z menu pozycję pod nazwą Dry Run, a będzie można wybiec z The Lexington w profesjonalnym obuwiu.

20 minut treningu zamiast piwa

Naukowcy przekonują, że wystarczy już 20 minut wysiłku fizycznego, aby wytworzyć w ludzkim organizmie ilość endorfin, dopaminy i serotoniny o 50 proc. większą od tej wydzielanej po spożyciu alkoholu. Inicjatorzy pubowo-sportowej akcji mają jednak nadzieję, że wspomniany krótki trening będzie jedynie wstępem do wypracowania zdrowych nawyków na całe życie. Taka właśnie idea przyświeca bowiem firmie ASICS, której nazwa jest akronimem łacińskich słów: Anima Sana in Corpore Sano (ang. Sound Mind in a Sound Body), czyli „W zdrowym ciele, zdrowy duch”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Facebook

PS ASICS zaprasza kobiety do programu „Sunrise”

Marka ASICS w Europie uruchamia nowy program „Sunrise”, który jest skierowany do pań i zbiega się w czasie z Międzynarodowym Dniem Kobiet. Celem projektu jest przywrócenie równowagi ciała oraz umysłu poprzez proste, ale efektywne ćwiczenia fizyczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Więcej biegasz, więcej… zarabiasz? Chińska firma wpadła na niecodzienny pomysł z przyznawaniem premii

A gdyby tak móc podwyższyć swoje zarobki dzięki aktywności fizycznej? Na taki pomysł wpadła chińska firma Guangdong Dongpo Paper i postanowiła nagradzać pracowników za aktywny styl życia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się