ASP w Warszawie otrzymało pierwszy w historii tytuł Uczelni Roku See&Say

10 lutego br. podczas inauguracji wystawy MUST SEE, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie otrzymała tytuł Uczelni Roku See&Say. Wyróżnienie to zostało przyznane po raz pierwszy. ASP zostało docenione za szczególne zaangażowanie, wysoki poziom prac zgłoszonych do przeglądu i wyjątkową kreatywność.
O autorze
2 min czytania 2019-02-15

W tym roku organizatorzy See&Say, poza oceną indywidualną prac, postanowili wyróżnić również uczelnie, w których studiują lub studiowali ich autorzy. Punktowana była liczba zgłoszeń z danej szkoły, ale przede wszystkim zakwalifikowanie się do przeglądu oraz każde wyróżnienie otrzymane od eksperta. Spośród 100 uczelni reprezentowanych przez uczestników See&Say, pierwsze miejsce zajęła Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie.

– Wyróżnienie przyznanie Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie pokazuje, że jej studenci i absolwenci nie boją się konfrontować swoich projektów i pomysłów z perspektywą branży, a ich prace są najświeższym i kreatywnym spojrzeniem na dziedzinę, w której tworzą, niezależnie czy jest to reklama, ilustracja, moda, design czy fotografia. – powiedział w czasie wernisażu wystawy MUST SEE, Wojciech Dagiel, z agencji LVOV, pomysłodawca i współtwórca przeglądu portfolio See&Say.

10 lutego, w Centrum Kreatywności Targowa 56 odbył się wernisaż wystawy MUST SEE organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Klub Twórców Reklamy już po raz drugi. Na Wystawie MUST SEE można podziwiać prace 111 najlepszych młodych talentów odkrytych podczas przeglądu See&Say 2018. Wydarzenie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem.

– Zależy nam, żeby w naszej branży, branży reklamowej, branży kreatywnej, przyciągać najzdolniejszych ludzi reprezentujących różne dziedziny. Branża kreatywna nie istniałaby bez zdolnych twórców i dlatego bardzo zależy nam na tym, żeby takie inicjatywy jak przegląd See&Say i wystawa MUST SEE stale gościły w programie działań Stowarzyszenia – powiedział Dariusz Andrian, prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wystawę można oglądać do 24 lutego Centrum Kreatywności Targowa, ul. Targowa 56, w godzinach 7-21, wstęp wolny.

Przegląd See&Say odbył się już po raz szósty. Młodzi twórcy mogli zgłosić swoje prace w 18 kategoriach, takich jak ilustracja, fotografia, product design, creative technology, gra, audio, video czy moda. Pełna lista kategorii znajduje się pod adresem seesay.pl/kategorie/ . Projekty, które można zobaczyć na wystawie MUST SEE zostały wyłonione z 600 zgłoszeń, przez 60 najlepszych ekspertów i praktyków.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej szczegółów dostępnych jest na Facebooku: www.facebook.com/events/372926029951662/.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizatorem wystawy MUST SEE jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.

Partnerzy: Miasto Stołeczne Warszawa, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Drukomat.pl, Wacom Saatchi&Saatchi IS, Upright Music, Rent Design, LiquidThread, Dcode Media powered by Shutterstock, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Klub Agencji Eventowych, Świat Eventów, Somersby, CD Projekt RED, Arcus, Kyocera, LG.
Projekt wystawy: 2HB studio, UVMW
Patroni medialni: NowyMarketing, Label, K Mag, AMS, Chilli Zet, Art.info
Patronaty uczelni: ASP Gdańsk, ASP Kraków, ASP Katowice, Akademia Sztuki w Szczecinie, ASP Wrocław, ASP Łódź, Szkoła Mistrzów Reklamy, School of Form Uniwersytet Humanistyczny SWPS, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, ASP Warszawa – Wydział Sztuki Nowych Mediów.