1 lipca 2020 r. AstraOne.io przeszła rebranding i obecnie spółka działa pod nazwą Vox.
AstraOne to międzynarodowa spółka wchodząca w skład holdingu, do którego należy Hybrid.ai, oferująca na polskim rynku nowy format reklamowy InImage Ads. Firma ma za sobą ponad 670 udanych kampanii, przeprowadzonych dla dużych marek, takich jak m.in. Adidas, KIA, Volkswagen, Danone, Rossmann, Samsung, Huawei czy Fujifilm. A od niecałych dwóch miesięcy oferuje swoje usługi także w naszym kraju. Link do galerii z przykładami kampanii z zastosowaniem InImage Ads: gallery.astraone.io
Zobacz również
Rozwiązanie oferowane przez AstraOne opiera się na technologii InImage Ads, która oferuje wydawcom nowy, wcześniej nie monetyzowany placement reklamowy na desktopie i mobile’u – umożliwia on emisję reklam nakładanych na zdjęcia zamieszczone w artykułach na stronie. Kreacje te zajmują maksymalnie do 20% powierzchni zdjęcia, na którym zostały zamieszczone i nie są do niego na stałe przypisane – zmieniają się dynamicznie.
Przez to, że kreacje są wyświetlane w nowym placemencie reklamowym, czyli na samym zdjęciu redakcyjnym, a ich treść jest dopasowywana kontekstowo i obiektowo do treści redakcyjnych, jest to nowy i niewątpliwie atrakcyjny sposób przekazu komunikatu reklamowego.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Co ważne, sam format jest bardzo angażujący dla użytkownika – średni CTR jest trzy razy wyższy od tradycyjnych kampanii, które spółka prowadziła na polskim rynku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
AstraOne dostarcza korzystającym z jej rozwiązań wydawcom nowe budżety, dzięki czemu nie muszą sami pozyskiwać reklamodawców, co jest sporym ułatwieniem. Ponadto, polscy wydawcy mogą liczyć na natychmiastową możliwość monetyzacji nowych powierzchni reklamowych. Integracja trwa zwykle 2-3 dni i tuż po niej wydawca otrzymuje nowy placement reklamowy. A co najważniejsze – kampanie reklamowe klientów AstraOne mogą być od razu wyświetlane. Właściciele serwisów dzięki tej integracji mogą od razu liczyć na monetyzację nowego placementu reklamowego.
AstraOne oferuje również szereg korzyści dla reklamodawców. Autorska technologia „Picture Recognition” wykorzystywana przez spółkę bazuje na algorytmach, które dogłębnie analizują każdy element zdjęcia i grafiki zamieszczonej w treści na stronie wydawcy. Co równie istotne, oprócz elementów analizują również kontekst samej grafiki, dzięki czemu reklamodawcy mają możliwość kontekstowego, contentowego targetowania i lepszego dopasowania swoich kreacji. Narzędzie oferowane przez AstraOne umożliwia także zaznaczenie konkretnych elementów, w których towarzystwie reklama nie powinna się wyświetlać – dzięki temu reklamodawca ma pewność, że ukaże się ona w sprzyjającym otoczeniu.
Spółka zapewnia reklamodawcom 100% wskaźnik viewability. Aby reklama ukazująca się użytkownikowi została uznana przez narzędzie za wyświetlaną, grafika lub zdjęcie ją zawierające musi zostać w całości wczytane i wyświetlone odbiorcy przez co najmniej sekundę. Spółka również kładzie duży nacisk na 100% brand safety reklamodawców, dlatego też m.in. współpracuje wyłącznie ze zweryfikowanymi wydawcami premium, oferując swoim klientom sprawdzoną i bezpieczną przestrzeń reklamową. Dzięki technologii Computer Vision, AstraOne stworzyła zw. Black Listę, która składa się z 10 tys. różnych obiektów i słów kluczowych.
– AstraOne po niecałym miesiącu obecności na polskim rynku podjęła już współpracę z wieloma wydawcami internetowymi i z jej usług korzystają seriwsy i witryny takie jak np. Kobieta.pl, Glamour.pl, Przeslijprzepis.pl, Rodzice.pl, RMFmaxxx.pl, Mniammniam.pl, Podroze.pl, Antyweb.pl, Spidersweb.pl, czy Mamadu.pl. Spółka w najbliższym czasie ma w planach sfinalizowanie kolejnych umów, w tym z Grupą WP, Grupą ZPR i Grupą Bonier – podsumowuje Dmitriy Shevchenko CEO AstraOne Poland.
Więcej przykładowych kampanii z wykorzystaniem technologii InImage Ads można zobaczyć w galerii pod adresem gallery.astraone.io
Artykuł powstał we współpracy z AstraOne.