Zwycięzca otrzyma popularnego ASUS ZenFone 5 a jego przyjaciele zniżkę na akcesoria. Konkurs przygotowała agencja PR Kwadrat.
ZenFone to nowość marki ASUS wprowadzona na polski rynek w październiku br. Sprzęt został pozytywnie przyjęty zarówno przez media jak i konsumentów. W opiniach podkreślane są m.in. szybko działający Android 4.4, duży wyświetlacz, dobrej jakości aparat fotograficzny, a przy tym atrakcyjna cena przy zakupie bez umowy z operatorem sieci komórkowej.
Zobacz również
Pojawieniu się ASUS Zenfone na półkach polskich sklepów towarzyszy wsparcie komunikacyjne. Dokładnie 18 grudnia br. wystartował konkurs realizowany we współpracy z MTV Polska. Na fan-page’u stacji muzycznej pojawiła się specjalna zakładka, w której internauci mogą publikować au-torskie zdjęcia selfie. Wyzwaniem postawionym przed konkursowiczami jest umieszczenie na zdję-ciu jak największej liczby osób. Stawką w konkursie jest najnowszy ASUS ZenFone 5 dla autora zwycięskiego selfie oraz kupony rabatowe dla pozostałych osób widocznych na zdjęciu.
Link do aplikacji konkursowej.
To już druga aktywność ASUS we współpracy z MTV Polska. 17 grudnia br. zakończył się konkurs ASUS Sweet Foch w ramach którego fani stacji muzycznej publikowali swoje sfochowane zdjęcia. Podczas 3 tygodni w konkursie wzięło udział 344 fotografie.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Za przygotowanie koncepcji oraz realizację konkursu odpowiedzialna jest agencja PR Kwadrat.
Słuchaj podcastu NowyMarketing