Zwycięzca otrzyma popularnego ASUS ZenFone 5 a jego przyjaciele zniżkę na akcesoria. Konkurs przygotowała agencja PR Kwadrat.
ZenFone to nowość marki ASUS wprowadzona na polski rynek w październiku br. Sprzęt został pozytywnie przyjęty zarówno przez media jak i konsumentów. W opiniach podkreślane są m.in. szybko działający Android 4.4, duży wyświetlacz, dobrej jakości aparat fotograficzny, a przy tym atrakcyjna cena przy zakupie bez umowy z operatorem sieci komórkowej.
Zobacz również
Pojawieniu się ASUS Zenfone na półkach polskich sklepów towarzyszy wsparcie komunikacyjne. Dokładnie 18 grudnia br. wystartował konkurs realizowany we współpracy z MTV Polska. Na fan-page’u stacji muzycznej pojawiła się specjalna zakładka, w której internauci mogą publikować au-torskie zdjęcia selfie. Wyzwaniem postawionym przed konkursowiczami jest umieszczenie na zdję-ciu jak największej liczby osób. Stawką w konkursie jest najnowszy ASUS ZenFone 5 dla autora zwycięskiego selfie oraz kupony rabatowe dla pozostałych osób widocznych na zdjęciu.
Link do aplikacji konkursowej.
To już druga aktywność ASUS we współpracy z MTV Polska. 17 grudnia br. zakończył się konkurs ASUS Sweet Foch w ramach którego fani stacji muzycznej publikowali swoje sfochowane zdjęcia. Podczas 3 tygodni w konkursie wzięło udział 344 fotografie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za przygotowanie koncepcji oraz realizację konkursu odpowiedzialna jest agencja PR Kwadrat.
Słuchaj podcastu NowyMarketing