Czasami wcale najtrudniejsze nie jest wypłynięcie na ocean lub samotnie spędzanie dni na morzu, ale ten pierwszy krok, który sprawia, że wyjdziemy z własnej strefy komfortu. Chcąc oddać cześć tym, którzy zaryzykowali, producent zegarków Atlantic rozpoczyna serię działań, w ramach których opowiadać będzie inspirujące historie osób, którzy nie boją się stawiać czoła napotykanym przez nich wyzwaniom. Pierwszym bohaterem w kampanii jest przyjaciel marki – kapitan Tomasz Cichocki.
– Czas to dla mnie największe bogactwo (…) dlatego, że jest to jedna z niewielu rzeczy, jedyna chyba rzecz, jakiej nie możemy cofnąć, jakiej nie możemy odrobić, jakiej nie możemy kupić – kpt. Tomasz Cichocki.
Zobacz również
Tomasz Cichocki to jeden z niewielu żeglarzy, którzy mogą poszczycić się dwukrotnym samotnym przepłynięciem Atlantyku w trakcie jednego roku. Jednocześnie jako jedyny Polak znajduje się także w elitarnym zestawieniu WSSRC – World Sailing Speed Record Council. Zawdzięcza to samotnemu opłynięciu kuli ziemskiej trasą przez Przylądek Dobrej Nadziei i Przylądek Horn w ciągu 312 dni.
– Atlantic już od wielu lat towarzyszy tym, którzy mają odwagę na to, aby stawiać na swoim. Stąd też nasza wieloletnia współpraca z Krzysztofem Hołowczycem. Wiemy jak bardzo jego dokonania inspirują naszych sympatyków. Teraz w ramach kampanii poszerzamy nasze grono przyjaciół marki i mamy nadzieję, że i tym razem będzie podobnie – mówi Jarosław Guzek z Grupy ZiBi, wyłącznego dystrybutora marki Atlantic w Polsce.
Za kampanię „Do odważnych czas należy” jak i obsługę Atlantika w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Performante.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing