Pochodząca z Chin marka Attèmpt od 2015 tworzy modę uliczną, a jej styl rozpoznawalny jest na całym świecie. Projekty Attèmpt charakteryzują się minimalistyczną estetyką oraz funkcjonalnością. Wspólna kolekcja to połączenie sportowego dziedzictwa PUMA z najwyższą dbałością o szczegóły.
W propozycji pojawia się kilka sylwetek obuwia PUMA, w tym RS-2K, Oslo, Pro, Style Rider oraz Centaur. Odzież z kolekcji obejmuje szereg ocieplanych produktów, jak np. kurtka zimowa wykonana z wodoodpornego materiału, który chroni przed wiatrem i wilgocią. Znajdziemy tu również bluzę i spodnie T7, dwuwarstwową czapkę beanie oraz torbę na ramię z kieszeniami.
Zobacz również
Produkty z kolekcji PUMA x Attèmpt dostępne będą za pośrednictwem strony PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich od 17 października.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell