Osią kampanii „Przepisy Auchan” jest inspirowanie konsumentów do wykorzystywania różnorodnych składników bardzo dobrej jakości, celem przygotowania posiłku dla najbliższych. Nic nie jednoczy bardziej, niż posiłki przy wspólnym stole, dzięki czemu na jakości zyskują relacje i czas spędzony w gronie rodziny oraz przyjaciół. Szczególnie, gdy oprawą tych spotkań jest dobra kuchnia, która bazuje na najwyższej jakości produktach marki własnej Auchan – „Pewni Dobrego”.
W spotach, marka Auchan została przedstawiona jako ekspert dobrego smaku, nieodzowny towarzysz codziennego życia konsumentów, ale też dostawca wysokiej jakości produktów.
Zobacz również
– Nowa kampania Auchan podkreśla wysoką jakość oferty produktowej marketera. Opowiada o dobrym jedzeniu, ale nie tyle w kontekście racjonalnych korzyści jakie niesie za sobą, co w kontekście emocjonalnych benefitów. Markę Auchan wpisujemy więc w prostą codzienność, w której to dobre jedzenie pełni niezwykle ważną rolę, bo uruchamia wiele interakcji, staje się prostym przepisem na wspólne chwile pełne radości i ciepła – tłumaczy Monika Mielczarczyk, managing director Havas Engage Warsaw
Marka Auchan jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Cała kampania wizerunkowa powstała w ramach poszerzenia współpracy z agencją o działania ATL. Na co dzień Havas Engage Warsaw odpowiedzialny jest za produkcję, kreację i obsługę marki.
– Przez te wszystkie lata byliśmy skupieni na budowaniu wśród konsumentów świadomości najszerszej oferty produktowej w najniższej cenie i nadal ten kierunek kontynuujemy. Teraz zdecydowaliśmy się na kolejny krok, dlatego uruchomiliśmy szeroką kampanię, w której opowiadamy o emocjach stojących za marką Auchan – komentuje Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, konceptów klienta, data digital oraz systemów informatycznych Auchan Polska
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampanię opracowała i zrealizowała agencja Havas Engage Warsaw, należąca do grupy Havas Creative Group. Obejmie ona swoim zasięgiem: telewizję (spoty 30 i 15”), Internet wraz z komunikacją SoMe, punkty sprzedaży oraz reklamę zewnętrzną. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Za produkcję filmów do TV i digitalu – dom produkcyjny Dynamo Film Studio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing