Z Julkiem Bobrem zostań przyjacielem lasu − to hasło trzeciej edycji przedświątecznej akcji charytatywnej Auchan Retail Polska, której bohaterem jest pluszowy Bóbr Julek. Akcja rozpoczęła się 3 listopada i potrwa do 24 grudnia br. Całkowity dochód ze sprzedaży każdej maskotki przeznaczony zostanie na nasadzenie 10 000 drzew w otulinie Parku Narodowego Gór Stołowych. Akcję realizuje Fundacja Aeris Futuro w ramach programu #czasnalas. W ten sposób sieć kontynuuje działania na rzecz ochrony środowiska, redukcji śladu węglowego i odbudowywania bioróżnorodności środowiskowej.
W tym roku Bóbr Julek, jako przyjaciel lasu, któremu bliska jest ochrona środowiska, w 90 procentach wykonany jest z butelek z recyklingu. Maskotka dostępna jest we wszystkich sklepach Auchan, można ją również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl.
Zobacz również
Osią naszych działań w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, wyznaczającą kierunki działań sieci Auchan w tym obszarze, jest przyjęta przez ONZ Agenda na rzecz zrównoważonego rozwoju 2030. Wśród wyznaczonych kierunków jednym z kluczowych tematów są działania na rzecz ochrony klimatu. Cieszymy się, że w tym roku wspólnie z Fundacją Aeris Futuro w ramach akcji #czasnalas, działamy na rzecz środowiska. Dlatego Bóbr Julek powraca w tym roku jako przyjaciel lasu, a całkowity dochód z jego sprzedaży zostanie przekazany na nasadzenie 10 000 drzew w gminie Lewin Kłodzki. Liczymy na zaangażowanie naszych klientów, które pozwoli zebrać jak najwyższą kwotę na ten szczytny cel – mówi Inga Szaniawska, koordynator CSR w Auchan Retail Polska.
Tegoroczną akcję Auchan wspiera kampania w mediach społecznościowych sieci, newsletter informacyjny, publikacje na stronie www Auchan i w ramach aplikacji oraz w gazetkach i sklepach sieci w całej Polsce.
Od 2004 roku staramy się skutecznie przeciwdziałać globalnej zmianie klimatu, działać na rzecz ochrony i zwiększania różnorodności biologicznej i krajobrazowej. Skuteczność naszych wysiłków nie byłaby możliwa bez współpracy i wsparcia ze strony partnerów. Dlatego tak bardzo cenimy współpracę z firmą Auchan – mówi Marek Piątkowski, prezes Fundacji Aeris Futuro.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing