Audi do nowej reklamy zatrudnia niewidzialnego człowieka. Zgadniecie dlaczego?

Audi do nowej reklamy zatrudnia niewidzialnego człowieka. Zgadniecie dlaczego?
Człowiek związany z branżą filmową opowiada nam o swoim życiu. Pije whiskey nad basenem, kroczy po czerwonym dywanie, pali cygaro. Możemy zobaczyć wiele filmowych plakatów z jego wizerunkiem.
O autorze
0 min czytania 2017-09-22

Problem polega na tym , że nie ma na nich jego twarzy. Poznajcie historię człowieka niewidzialnego.

Do samego końca ciężko nam stwierdzić, o czym jest reklama, bo marka ujawnia się dopiero na końcu filmu. Niewidzialny bohater, choć wiele w życiu przeszedł, skarży się, że w życiu zawodowym brakuje mu tylko filmu z samochodem w roli głównej. Niestety, twierdzi, że nie będzie mu to dane ze względu na rozwiniętą technologię pojazdu.

Za kreację spotu odpowiada hiszpańska agencja DDB.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno Marka Audi postanowiła zrobić ukłon w stronę fanów motoryzacji i przy pomocy silników wykorzystanych jako instrumenty nagrała swoją wersję melodii z popularnych seriali.

Zobaczcie jak prezentuje się motyw ze Star Treka w wykonaniu silników Audi:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej motywów usłyszycie → tutaj

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się