Problem polega na tym , że nie ma na nich jego twarzy. Poznajcie historię człowieka niewidzialnego.
Do samego końca ciężko nam stwierdzić, o czym jest reklama, bo marka ujawnia się dopiero na końcu filmu. Niewidzialny bohater, choć wiele w życiu przeszedł, skarży się, że w życiu zawodowym brakuje mu tylko filmu z samochodem w roli głównej. Niestety, twierdzi, że nie będzie mu to dane ze względu na rozwiniętą technologię pojazdu.
Zobacz również
Za kreację spotu odpowiada hiszpańska agencja DDB.
PS
Niedawno Marka Audi postanowiła zrobić ukłon w stronę fanów motoryzacji i przy pomocy silników wykorzystanych jako instrumenty nagrała swoją wersję melodii z popularnych seriali.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zobaczcie jak prezentuje się motyw ze Star Treka w wykonaniu silników Audi:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej motywów usłyszycie → tutaj.