Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, IKEA, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung oraz Tyskie, partnerami głównymi konkursu Papaya Young Directors 2021

O autorze
1 min czytania 2021-02-15

W ósmej edycji konkursu Papaya Young Directors, twórcy odpowiedzą na briefy rekordowej liczby marek. Partnerami tegorocznej edycji są: Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, IKEA, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung oraz Tyskie. Zgłoszenia są przyjmowane do 14 marca 2021. Oprócz filmów reklamowych w kategorii Branded Stories, twórcy zrealizują także teledyski dla artystów z wytwórni Kayax. W ramach kategorii Music Stories powstaną klipy dla: Kayah, Krzysztofa Zalewskiego, Julii Wieniawy, Barbary Wrońskiej, zespołu Bloo Crane oraz duetu: Karaś/Rogucki. Wraz z Facebookiem rozwija się także kategoria Vertical Stories, w ramach której będzie można zrealizować filmy dla trzech fundacji: Camera Femina, Kosmos dla Dziewczynek oraz Kuchinate African Refugee Women’s Collective. Premiera filmów wraz z uroczystą galą planowana jest na czerwiec 2021 r.

– Zależy nam na tym, aby ósma edycja była wyjątkowa nie tylko ze względu na jakość produkcji, ale i społeczne zaangażowanie naszych uczestników – mówi Kacper Sawicki, CEO Papaya Films, pomysłodawca konkursu Papaya Young Directors.

Partnerzy Główni: Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, Facebook, IKEA, Kayax, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung Electronics Polska oraz Tyskie, oraz fundacje: Camera Femina, Kosmos dla Dziewczynek, Kuchinate African Refugee Women’s Collective.

Partnerzy konkursu: ATM System, CPC Brand Consultants, Girls in Film, Heliograf, MakOnLine, Lunapark, Panavision, Stroer oraz Tidal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj