Audioteka zaprasza do swojego multiwersum w nowej kampanii

Nowy spot reklamowy Audioteki zabiera widza w animowaną podróż przez historie i gatunki, które można poznać dzięki produkcjom dostępnym w katalogu marki. Przewodnikami po świecie dobrze opowiedzianych historii są: Krystyna Czubówna, Krzysztof Gosztyła i Mariusz Bonaszewski.
O autorze
1 min czytania 2023-03-10

Wieloświaty są obecnie jednym z najczęściej pojawiających się motywów w popkulturze. Teorię tę znają doskonale fani literatury Rogera Zelazny’ego czy Terry’ego Pratchetta, a o jej rosnącej popularności może świadczyć powodzenie seriali Dark czy Rick i Morty, a także 11 oscarowych nominacji dla filmu „Wszystko wszędzie naraz”. Wieloświaty są również najlepszym sposobem na pokazanie kilkunastu tysięcy produkcji dostępnych w bibliotece Audioteki, która w nowym spocie odkrywa część czekających na słuchaczy doświadczeń.

– Zależało nam na tym, aby klip w oryginalny i nieoczywisty sposób pokazywał całe spektrum gatunków i opowieści Audioteki. Koncepcja przygotowana przez Marcina Nowakowskiego i Dominika Przerwę, pełna gatunkowych nawiązań, symboli i dynamiki, w idealny sposób obrazuje cały wachlarz historii, które czekają na naszych użytkowników – komentuje Monika Bazdyga, head of marketing w Audiotece.

– W nowej kampanii, którą z ogromną przyjemnością przygotowaliśmy dla Audioteki, postawiliśmy na skojarzenie doświadczenia marki z podróżą, ale to dość nietypowe doświadczenie, bo zamiast przez świat, podróżujemy przez całą masę różnych światów. „Multiwersum Audioteki” to przestrzeń, w której wydarzyć się może absolutnie wszystko. Z łatwością wskakujemy w kolejne historie, żonglując gatunkami w zależności od naszego nastroju. Każdy znajdzie tu jakiś swój świat i powód do odwiedzenia kolejnego. Wszystkim podróżnikom życzymy niezapomnianych doznań – dodaje Marcin Nowakowski, współautor koncepcji spotu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie koncepcji odpowiada duet kreatywny Nowakowski/Przerwa, a produkcją zajęło się warszawskie studio Badi-Badi.

Kampania wideo to nie jedyna nowość zaplanowana przez Audiotekę na ten rok. Oprócz premier nowych superprodukcji audio i podcastów prowadzonych przez cenionych specjalistów w swoich dziedzinach, serwis pracuje również nad usprawnieniami zwiększającymi komfort korzystania z aplikacji i strony WWW.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się