TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Audioteka zaprasza do swojego multiwersum w nowej kampanii

Nowy spot reklamowy Audioteki zabiera widza w animowaną podróż przez historie i gatunki, które można poznać dzięki produkcjom dostępnym w katalogu marki. Przewodnikami po świecie dobrze opowiedzianych historii są: Krystyna Czubówna, Krzysztof Gosztyła i Mariusz Bonaszewski.
O autorze
1 min czytania 2023-03-10

Wieloświaty są obecnie jednym z najczęściej pojawiających się motywów w popkulturze. Teorię tę znają doskonale fani literatury Rogera Zelazny’ego czy Terry’ego Pratchetta, a o jej rosnącej popularności może świadczyć powodzenie seriali Dark czy Rick i Morty, a także 11 oscarowych nominacji dla filmu „Wszystko wszędzie naraz”. Wieloświaty są również najlepszym sposobem na pokazanie kilkunastu tysięcy produkcji dostępnych w bibliotece Audioteki, która w nowym spocie odkrywa część czekających na słuchaczy doświadczeń.

– Zależało nam na tym, aby klip w oryginalny i nieoczywisty sposób pokazywał całe spektrum gatunków i opowieści Audioteki. Koncepcja przygotowana przez Marcina Nowakowskiego i Dominika Przerwę, pełna gatunkowych nawiązań, symboli i dynamiki, w idealny sposób obrazuje cały wachlarz historii, które czekają na naszych użytkowników – komentuje Monika Bazdyga, head of marketing w Audiotece.

– W nowej kampanii, którą z ogromną przyjemnością przygotowaliśmy dla Audioteki, postawiliśmy na skojarzenie doświadczenia marki z podróżą, ale to dość nietypowe doświadczenie, bo zamiast przez świat, podróżujemy przez całą masę różnych światów. „Multiwersum Audioteki” to przestrzeń, w której wydarzyć się może absolutnie wszystko. Z łatwością wskakujemy w kolejne historie, żonglując gatunkami w zależności od naszego nastroju. Każdy znajdzie tu jakiś swój świat i powód do odwiedzenia kolejnego. Wszystkim podróżnikom życzymy niezapomnianych doznań – dodaje Marcin Nowakowski, współautor koncepcji spotu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie koncepcji odpowiada duet kreatywny Nowakowski/Przerwa, a produkcją zajęło się warszawskie studio Badi-Badi.

Kampania wideo to nie jedyna nowość zaplanowana przez Audiotekę na ten rok. Oprócz premier nowych superprodukcji audio i podcastów prowadzonych przez cenionych specjalistów w swoich dziedzinach, serwis pracuje również nad usprawnieniami zwiększającymi komfort korzystania z aplikacji i strony WWW.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się