Wyniki działania zostaną wykorzystane do zoptymalizowania strony – aby łatwiejsze było szukanie informacji i pomocy przez beneficjentów Fundacji.
Wynikiem pracy agencji Bluerank będzie lista gotowych rekomendacji i rozwiązań do prawidłowego zoptymalizowania strony. Dzięki tym działaniom beneficjenci będą mogli łatwiej odnaleźć Fundację w wyszukiwarce Google, a przez to – szybciej zdobyć potrzebne informacje nt. oferty pomocy lub problemu krzywdzenia dzieci.
Zobacz również
Wdrożenie rozwiązań zaproponowanych przez Bluerank ułatwi także poruszanie się po stronie i lokalizowanie na niej kluczowych informacji.
– Mamy nadzieje, że ta współpraca przełoży się na lepsze dotarcie do osób, które potrzebują pomocy lub chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat problemu krzywdzenia dzieci – mówi Marta Skierkowska, koordynatorka PR z Fundacji Dzieci Niczyje.
– Warto, by inne firmy zdecydowały się na poświęcenie swojego czasu na szkolenia i nieodpłatne wykonywanie swoich usług dla organizacji pożytku publicznego. Ostatecznie tego typu wsparcie może przynieść więcej korzyści dla obu stron – mówi Katarzyna Szymańska, Account Manager z Bluerank.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Działania optymalizacyjne Fundacja będzie mogła wdrażać od połowy lipca br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing