Grupa Autentika oferuje teraz cały przekrój usług i produktów digitalowych – od analityki internetowej i audytów, przez projektowanie UX i graficzne, aż po wdrożenia technologiczne aplikacji webowych, mobilnych i rozwiązań e-commerce.
W skład Grupy Autentika wchodzą: Autentika, WellCommerce oraz GoApps. Każda z marek specjalizuje się w innej dziedzinie, co pozwala im na tworzenie kompleksowych rozwiązań technologicznych. Autentika odpowiedzialna jest m.in. za analizę i projektowanie UX/UI, a także wdrożenia serwisów internetowych i web aplikacji, WellCommerce na co dzień zajmuje się szytymi na miarę wdrożeniami sklepów internetowych, a GoApps – aplikacjami mobilnymi na platformy iOS i Android.
Zobacz również
– Współpracujemy ze sobą od lat i mamy na koncie wiele zrealizowanych projektów. Decyzja o połączeniu się w jedną Grupę była więc dla nas naturalnym etapem rozwoju. Obecnie dzięki rozbudowanym kompetencjom z różnych dziedzin oferujemy jeszcze lepsze rozwiązania, nawet w przypadku najbardziej skomplikowanych wyzwań. Klienci udając się do firmy takiej jak nasza, oczekują kompleksowej obsługi i holistycznego podejścia. Teraz jesteśmy w stanie im je zapewnić na bardzo wysokim poziomie – mówi Michał Samojlik, dyrektor zarządzający Autentiki.
Oferta Grupy Autentika skierowana jest do wielu branż, m.in.sektora publicznego, startupów, wydawców mediów internetowych, producentów, e-commerce, banków, fintech, dużych firm IT i producentów rozwiązań IoT.
Pośród projektów realizowanych w 2019 roku przez Grupę Autentika na szczególną uwagę zasługują: międzynarodowy startup Bidroom – serwis służący do rezerwacji pokoi hotelowych, oparty na innowacyjnym modelu biznesowym; startup Utile, będący pierwszą w Polsce platformą poświęconą opiece nad seniorami; oraz e-commerce Ecospa, który zajmuje się sprzedażą surowców kosmetycznych do tworzenia naturalnych, spersonalizowanych kosmetyków DIY do twarzy, ciała i włosów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Bidroom to międzynarodowy startup z branży turystycznej, który stanowi dobry przykład połączenia kompetencji analitycznych, projektowych i programistycznych. Użytkownicy serwisu mogą za jego pośrednictwem wyszukać hotel w dowolnym miejscu na świecie i zarezerwować pokój z atrakcyjnym rabatem – tłumaczy Michał Samojlik i dodaje: – Na swoim koncie mamy wiele podobnych przedsięwzięć, których realizacja wymagała od nas synergii wiedzy i umiejętności z różnych dziedzin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mowa tu na przykład o platformie Utile, która pomaga Polakom znaleźć pracę przy opiece nad starszymi osobami w Niemczech.
– Obecnie z aplikacji Utile korzysta 500 opiekunów i opiekunek, a z serwisu www wiele uznanych agencji pracy. Naszym celem było stworzenie narzędzia, które dopasowuje kandydatów do wymagań konkretnych ofert, co znacząco ułatwia cały proces rekrutacji. Teraz przed nami kolejny intensywny rok związany z dalszym rozwojem tego projektu. Co dla nas niezwykle ważne, nawet po zakończeniu etapu realizacji, nadal możemy liczyć na wsparcie technologiczne ze strony wykonawców aplikacji – tłumaczy Janusz Berta CEO SCRI sp. z o.o..
Celem Grupy Autentika na 2020 rok jest rozwój usług związanych z analityką internetową, projektowaniem Design Systemów oraz rozwiązań IoT.