Auto Idea ufunduje nowego Mercedesa CLA 200 Coupé za Hole in One na dołku nr 4

14 dołków konkursowych, nowy Mercedes CLA 200 Coupé za Hole in One na dołku nr 4. Turniej golfowy duetów firmowych „Plej WCGC Poland” już za tydzień! Zapisy trwają.
O autorze
1 min czytania 2017-06-02

W trzeciej polskiej edycji turnieju World Corporate Golf Challenge – Plej WCGC Poland wezmą udział duety firmowe, które zarejestrowały swój udział, bądź dokonają rejestracji na stronie (zapisy trwają do 5 czerwca). Rozgrywki odbędą się 9 i 10 czerwca na polu Sobienie Królewskie Golf & Country Club. Nagrodą dla zwycięskiego duetu jest wyjazd na światowy finał World Corporate Golf Challenge (Cascais, Portugalia: 21-25.06.2017). Sponsorzy ufundowali także cenne nagrody za wyniki indywidualne na 14 dołkach, w tym Hole In One od Auto Idea Mercedes-Benz na dołku nr 4. Gracz, który jako pierwszy trafi do dołka nr 4 jednym uderzeniem, wygra nowego Mercedesa CLA 200 Coupé o wartości 170 000 PLN brutto!

Sponsorem tytularnym i organizatorem wydarzenia jest agencja marketingu zintegrowanego Plej, która odpowiada za realizację turnieju w Polsce (zgodnie z wymogami licencji), pozyskanie i koordynację sponsorów, działania media relations oraz produkcję i realizację całego wydarzenia sportowego oraz towarzyszących mu atrakcji.

Sponsorem nagrody za Hole in One jest firma Auto Idea – działający od 1999 roku autoryzowany dealer Mercedes-Benz w Polsce. Auto Idea zapewnia kompleksowe usługi w dziedzinie sprzedaży i serwisu samochodów: osobowych, dostawczych i ciężarowych marki Mercedes-Benz. Posiada trzy salony w Polsce: w Łomiankach, w Olsztynie i w Białymstoku.

Turniej WCGC Poland 2017 zostanie rozegrany 9 i 10 czerwca na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club. Dodatkowo, 9 czerwca, zawodnicy Plej WCGC Poland, goście turnieju oraz przedstawicie mediów spotkają się na gali wieczornej w Reducie Banku Polskiego, w trakcie której wręczone zostaną nagrody za wyniki indywidualne po pierwszym dniu rozgrywek. Galę poprowadzi ambasador turnieju w Polsce – Mateusz Kusznierewicz, który w turnieju gra w drużynie KuLig Team w parze z Michałem Ligockim, a na scenie pojawi się między innymi jazzowy zespół Something Blue.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sponsorami i partnerami polskiej edycji turnieju są: Plej, Sobienie Królewskie Golf & Country Club, Auto Idea Mercedes-Benz, Reduta Banku Polskiego, Ballantine’s, Deli Catering, Legia Warszawa, Rent Design, Grupa e4e, Anseba Music, Dr Irena Eris, Premium Yachting, FootJoy, Titleist, Bushnell Golf, Akville i Vytautas.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Golf&Roll, Media & Marketing Polska, Think Mice, MeetingPlanner.pl, OOHmagazine i OOHevent.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się