Wyjątkowy skład jaki przybliży widzom świat mody i motoryzacji tworzą: prowadzący program – pochłonięty motoryzacyjną pasją dziennikarz – Aleksander Ostry Ostrowski (Motoślad – Motowizja, Ostry Dyżur – Antyradio), a także zaproszeni przez niego do współpracy: stylista i bloger modowy Ireneusz Korzeniewski (styleman.blog.pl), Karolina Pilarczyk – znana jako Królowa Polskiego Driftu (posiadająca licencję King of Europe, King of Asia oraz Polskiej Federacji Driftingu), projektant i stylista Bjorn Svenson oraz prezenterka telewizyjna i blogerka – Eliza Gwiazda.
– Auto na wybiegu to jedyny taki format łączący modę i motoryzację. Prowadzący nie będą zajmować się kwestiami technicznymi samochodów tylko stylem, elegancją i modą. Odwiedzą najważniejsze wydarzenia zarówno motoryzacyjne jak i modowe. Nie tylko pasjonaci aut będą zaskoczeni, jak wielu rzeczy nie wiedzieli! To absolutnie przełomowy program, który z ciekawością obejrzą również kobiety – mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor kanału Motowizja.
Zobacz również
Samochody od dawna nie są już tylko zwykłym środkiem transportu. Wybierając auto staramy się dopasować je do własnego stylu, osobowości, potrzeb. Często samochód, zwłaszcza dla kobiet musi być nie tylko funkcjonalny, ale i atrakcyjnie wyglądać (ten słynny wybór koloru). Jak się okazuje w świecie motoryzacji także zwraca się uwagę na to jaki strój założyć do danego modelu auta. Najnowsze trendy ze światowych wybiegów łączą się z trendami motoryzacyjnymi, a producenci prześcigają się w wypuszczaniu na rynek motoryzacyjnych perełek, które ucieszą oko zarówno męskie jak i kobiece.
Auto na wybiegu z pewnością da widzom inne spojrzenie na świat motoryzacji, niesłusznie uważany jedynie za domenę mężczyzn. Luksusowe auta, piękne stroje, najnowsze trendy panujące na salonach, inspirujące wywiady i wiele więcej – już od 15 stycznia o godz. 12.40 w Motowizji!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach