Oprócz sprzedaży wysokiej jakości powierzchni display na największym niezależnym portalu motoryzacyjnym, umowa zakłada również organizację przez Goldbach Audience dedykowanych akcji specjalnych oraz sponsoringowych.
AutoCentrum.pl to największa platforma społecznościowa kierowców w Polsce i jednocześnie największy niezależny serwis zajmujący się motoryzacją. Na stronie publikowane są treści szczególnie interesujące osoby zainteresowane zakupem samochodów – testy pojazdów, raporty z jazd próbnych, oceny użytkowników (których w tym momencie jest już blisko 200 000); jak i informacje szczególnie przydatne w trakcie eksploatacji samochodów. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się autorskie materiały video przygotowywane przez założyciela portalu Zachara Zawadzkiego. – Stworzyliśmy Autocentrum.pl w oparciu o ideę „użytkownicy dla użytkowników”. Dlatego obok materiałów przygotowanych przez redakcję, kontent jest generowany przede wszystkim przez blisko 1,5 miliona użytkowników witryny – mówi Zachar Zawadzki, pomysłodawca i założyciel AutoCentrum.pl
Zobacz również
AutoCentrum.pl wzbogaci pakiet Moto w ofercie Goldbacha. Dołączy w nim do takich serwisów jak V10.pl czy forumsamochodowe.pl, które odwiedza łącznie 2,8 mln użytkowników, generujących ponad 40 milionów odsłon*. – Tworząc nasze portfolio skupiamy się na serwisach jakościowych, oferujących bogate treści i cieszące się dużą popularnością wśród Internautów i szczególnym zainteresowaniem ze strony reklamodawców. AutoCentrum znakomicie wpisuje się w tę strategię – według kwietniowego badania Megapanel PBI/Gemius, serwis odwiedziło 1,5 miliona realnych użytkowników, którzy wyświetlili strony serwisu blisko 25 milionów razy – mówi Aneta Dąbska, Affiliate Manager w Goldbach Audience.
W ramach obowiązującej od czerwca 2015 umowy Goldbach zajmuje się sprzedażą powierzchni display oraz organizowaniem dedykowanych akcji specjalnych i sponsoringowych. Strona oferuje reklamodawcom bardzo precyzyjne metody targetowania. „Pozwalają one skutecznie dotrzeć np. tylko do użytkowników premium, czy osób odpowiedzialnych za floty firmowe” – podkreśla Zachar Zawadzki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
* dane z kwietniowego Megapanelu PBI/Gemius
Słuchaj podcastu NowyMarketing