Na to i inne pytania odpowie Tadeusz Żórawski, uczestnik rynku marketingu i reklamy z blisko 30-letnim doświadczeniem, oraz jego gość, Przemysław Trybała, lider linii AI firmy Automation House.
Agenda
- Wstęp – prezentacja – Zastosowania automatyzacji i AI w sprzedaży, marketingu i biznesie
- Rozmowa z Przemysławem Trybałą – Kierunki rozwoju AI i integracji AI z automatyzacjami
- Sesja Q&A – odpowiedzi na pytania uczestników webinaru
Dla kogo?
- liderzy, managerowie i specjaliści sprzedaży i marketingu
- osoby zainteresowane zwiększaniem efektywności firm poprzez automatyzacje procesów wewnętrznych firmy
Gdzie i kiedy?
📅 Piątek 15 marca
🕰️ Godzina 12:00
💻 Platforma Clickmeeting
ZAREJESTRUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO NAS >
Poznaj naszych prelegentów
Tadeusz Żórawski
Lider biznesu, strateg, ekspert, mentor, coach i doradca w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich, przywództwa i komunikacji międzyludzkiej w firmach.
Ma blisko 30 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej; m.in. jako prezes zarządu domu mediowego Universal McCann, dyrektor zarządzający domu mediowego PHD Poland, globalny dyrektor strategii eCommerce agencji Molecular Worldwide. Obecnie współpracownik firmy XXII Ventures (holding obejmujący Automation House – firmę zajmującą się automatyzacjami i AI, agencję digital marketingową Tigers, firmę gamingową Huqiao i firmę E5M wspierającą pozyskiwanie klientów B2B).
W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych, m.in. dla marek firm takich jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Boots Healthcare, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Mars Petfood, Bacardi i Essity. Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych trendom w marketingu i technologii, w Polsce i z granicą (w Grecji, Turcji, Indiach, Hiszpanii i Portugalii). Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, Brief, Magazyn Online Marketing). Twórca działalności SmartHuman, consultingu i networkingu dla firm zainteresowanych wdrożeniem nowych technologii.
Przemysław Trybała
Ekspert automatyzacji i AI, z 15-letnim doświadczeniem w IT i biznesie, pasjonat innowacji i mentor, który pomaga liderom biznesu wykorzystać nowoczesne technologie do rozwijania ich firm w dynamicznie zmieniającym się świecie sprzedaży, marketingu, ecommerce i innych branż.