Automatyzacje i AI w sprzedaży, marketingu i biznesie [WEBINAR]

Automatyzacje i AI w sprzedaży, marketingu i biznesie [WEBINAR]
Jak automatyzacje i AI mogą pomóc w zwiększaniu sprzedaży, działaniach marketingowych i zwiększaniu efektywności firmy? Jak skuteczniej docierać do potencjalnych klientów, wzbogacać treści, automatyzować czynności które niepotrzebnie zajmują cenny czas ludzi w firmach?
O autorze
1 min czytania 2024-03-08

Na to i inne pytania odpowie Tadeusz Żórawski, uczestnik rynku marketingu i reklamy z blisko 30-letnim doświadczeniem, oraz jego gość, Przemysław Trybała, lider linii AI firmy Automation House.

Agenda

  • Wstęp – prezentacja – Zastosowania automatyzacji i AI w sprzedaży, marketingu i biznesie
  • Rozmowa z Przemysławem Trybałą – Kierunki rozwoju AI i integracji AI z automatyzacjami
  • Sesja Q&A – odpowiedzi na pytania uczestników webinaru

Dla kogo?

  • liderzy, managerowie i specjaliści sprzedaży i marketingu
  • osoby zainteresowane zwiększaniem efektywności firm poprzez automatyzacje procesów wewnętrznych firmy

Gdzie i kiedy?

📅 Piątek 15 marca

🕰️ Godzina 12:00

💻 Platforma Clickmeeting

ZAREJESTRUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO NAS >

Poznaj naszych prelegentów

Tadeusz Żórawski

Lider biznesu, strateg, ekspert, mentor, coach i doradca w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich, przywództwa i komunikacji międzyludzkiej w firmach.

Ma blisko 30 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej; m.in. jako prezes zarządu domu mediowego Universal McCann, dyrektor zarządzający domu mediowego PHD Poland, globalny dyrektor strategii eCommerce agencji Molecular Worldwide. Obecnie współpracownik firmy XXII Ventures (holding obejmujący Automation House – firmę zajmującą się automatyzacjami i AI, agencję digital marketingową Tigers, firmę gamingową Huqiao i firmę E5M wspierającą pozyskiwanie klientów B2B).

W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych, m.in. dla marek firm takich jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Boots Healthcare, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Mars Petfood, Bacardi i Essity. Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych trendom w marketingu i technologii, w Polsce i z granicą (w Grecji, Turcji, Indiach, Hiszpanii i Portugalii). Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, Brief, Magazyn Online Marketing). Twórca działalności SmartHuman, consultingu i networkingu dla firm zainteresowanych wdrożeniem nowych technologii.

Przemysław Trybała

Ekspert automatyzacji i AI, z 15-letnim doświadczeniem w IT i biznesie, pasjonat innowacji i mentor, który pomaga liderom biznesu wykorzystać nowoczesne technologie do rozwijania ich firm w dynamicznie zmieniającym się świecie sprzedaży, marketingu, ecommerce i innych branż.