Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
O autorze
1 min czytania 2020-11-18

Uznana dziennikarka radiowa, obecnie związana z newonce.radio, razem z gośćmi każdego odcinka, skupia się na innym aspekcie poczucia bezpieczeństwa. Punktem wyjścia dyskusji są osobiste, nierzadko trudne doświadczenia gości i prowadzącej. 

– Chcemy podzielić się wartościowym przekazem opartym o nasze hasło i obietnicę „Jesteśmy przy Tobie”. Pokazujemy historie oraz ludzi, którzy przybliżą nam tematy związane z poczuciem bezpieczeństwa w dzisiejszym, mocno zachwianym świecie, co pozwoli je oswoić oraz doda słuchaczom otuchy – wyjaśnia Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Avivie. 

Na początek dostępne są dwa odcinki: „Kiedy życie Cię zaskakuje” oraz „Kiedy starasz się przewidzieć przyszłość”. W następnych tygodniach światło dzienne ujrzą kolejne podcasty.

Podcasty „Jesteśmy przy Tobie” dostępne są na 3 popularnych platformach:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aviva chce, aby podcasty na stałe zagościły w jej marketingowym menu. 

– Mamy nadzieję, że rozmowy Agnieszki Szydłowskiej zyskają rzeszę wiernych słuchaczy, nie tylko wśród naszych klientów. Mamy jednocześnie świadomość, że budowanie tego typu marki i zaufania trwa, dlatego nie ograniczamy czasowo tego projektu – chcemy, aby został z nami jak najdłużej – uzupełnia Marta Strzyżewska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Informacje o kolejnych odcinkach i planach związanych z podcastem publikowane będą m.in. na profilu Aviva Polska na LinkedInie

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i realizację projektu odpowiada Nieagencja, która zajęła się również produkcją podcastów oraz wsparciem mediowym działań na Facebooku.