Obydwie są związane z marką Publicis od wielu lat, raportują do Marka Gargały, członka zarządu Publicis Groupe Poland, który odpowiedzialny jest za obszar Creative&Content.
– Dagmara i Kamila to osoby, które od lat z sukcesem zarządzają dużymi zespołami dostarczającymi klientom skutecznych rozwiązań komunikacyjnych i dbają o rozwój ich marek. Są prawdziwymi liderkami, które efektywnie potrafią działać w czasach transformacji biznesu i marketingu. Dlatego z satysfakcją i dumą powierzam im nowe role. Mam przy tym pewność, że firmy spod marki Publicis, którymi pokierują, będą się dynamicznie rozwijały – powiedział Marek Gargała, członek zarządu Publicis Groupe Poland.
Zobacz również
Dagmara Gadomska pracuje w Publicis Worldwide Polska od 17 lat. Przeszła wszystkie szczeble kariery w dziale Account Management, ostatnio zajmowała stanowisko regional business directora. W swojej karierze współpracowała z największymi polskimi i międzynarodowymi markami takimi jak: VICKS Europe, PKN Orlen, frisco.pl, Vibovit, Renault CEE, citi handlowy, AXA DIRECT, HP, Redd’s, Blend-a-Med i Oral B, Whirlpool. W tym czasie zdobyła wiele nagród branżowych: w konkursach EFFIE AWARDS dla Renault, Uważam Rze i REDD’S oraz kreatywnych konkursach krajowych i zagranicznych dla marki VICKS (m.in. KTR).
Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji z klientami i skutecznym wspieraniu ich biznesu i marek oraz w działaniach NB. Jest ekspertem od tworzenia komunikacji dla regionów, rozwoju produktów agencji i tworzeniu kultury innowacji w organizacji. Od marca 2019 roku współtworzy procesy Integracji Biznesu w ramach Publicis Power of One, a swoje zainteresowania nowymi technologiami realizuje na podyplomowych studiach Digital Business na Columbia Business School Executive Education & MIT Sloan.
Oprócz pracy zawodowej angażuje się w działalność społeczną – jest m.in. partnerem kompetencyjnym Fundacji KIDS Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, doradcą Fundacji Liderek Biznesu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kamila Roszkowska jest związana z Publicis Worldwide Polska od ponad dwudziestu lat. W tym czasie pracowała dla wielu topowych marek, przechodząc przez wszystkie szczeble kariery w dziale Account Management. Ostatnio zajmowała stanowisko group account director w Publicis. Była między innymi odpowiedzialna za obsługę europejskiego HUBu agencji. Razem ze swoimi zespołami zdobyła 10 nagród EFFIE przyznanych za efektywność kampanii dla marek takich, jak Bank Pekao S.A., Sanofi i Nestle. Koordynowała projekty komunikacyjne wielu firm w tym: Coca-Cola, Żywiec, Pekao S.A., Scandinavian Tobacco, AXA, Jeronimo Martins (Biedronka), L’Oreal, Animex, BNP Paribas, Kapsch, Nissan, Oral-B, Mlekpol, Nestle i Sanofi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od lat specjalizuje się w komunikacji farmaceutyków oraz nowoczesnej komunikacji dla marek kulinarnych. W pracy w Agencji skupia się na budowaniu stabilnych i różnorodnych zespołów pracowniczych, tworzeniu zespołów projektowych złożonych z pracowników różnych firm zarówno na rynku lokalnym, jak i w ramach współpracy międzynarodowej. Jest również szczególnie zaangażowana w szkoleniu młodych Account Managerów do pracy w zawodzie.