TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Awans Kacpra Skockiego na COO agencji V&P

Kacper Skocki został chief operating officer agencji V&P, przejmując obowiązki Tomasza Życkiego, który postanowił kontynuować swoją karierę poza strukturami agencji.
O autorze
1 min czytania 2021-12-17

Kacper jest związany z agencją od 4 lat, z czego przez ostatnie dwa lata zarządzał działem strategii, w którym na nowo zorganizował struktury, podniósł efektywność i rozwinął kompetencje w zakresie strategicznej obsługi klienta, badań i analiz oraz integracji rozwiązań z różnych obszarów aktywności marketingowej. W marketingu Kacper pracuje od ponad 9 lat, z czego przez zdecydowaną większość czasu odpowiadał za doradztwo marketingowe i planowanie strategiczne.

Specjalizuje się w marketingu handlowym oraz obsłudze podmiotów z branży motoryzacyjnej. W swojej karierze obsługiwał takie sieci jak: Dino Mila, POLOmarket, Chata Polska, Martes, Duży Ben, Hebe, Eurocash Cash&Carry, Lewiatan czy ABC oraz takie marki jak: NIVEA, Volkswagen Samochody Dostawcze, Master Lease, Rentis, Kompania Piwowarska, Lajkonik czy Altax.

Nowe obowiązki związane z zarządzaniem agencją Kacper będzie łączył z zarządzaniem działem strategii.

– Chcemy, aby wyróżnikiem naszej agencji była silna strategia, której obecność klient dostrzeże w każdej, nawet najmniejszej, realizacji. Nowa struktura organizacyjna jest przejawem tych ambicji – mówi Kacper Skocki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Awans Kacpra to naturalny kierunek rozwoju wewnętrznych awansów V&P, zgodnie z wartościami grupy VISION &PEOPLE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing