Mateusz Michalczyk, dotąd senior graphic designer, został design directorem i koordynuje prace działu design w 180. Natomiast dotychczasowemu szefowi tego działu, Michałowi Murawskiemu, w związku ze wzrostem zleceń produkcyjnych, powierzono nadzorowania tych prac – pracuje teraz jako digital production director (nowe stanowisko w agencji). W dziale design awansował także Jan Mazur, który został graphic designerem. Nową osobą w tym zespole jest senior motion designer Marcin Mokierów-Czołowski, który jest od lat związany z branżą reklamową, muzyczną oraz prasą. Dotychczasowe doświadczenie zdobywał jako freelancer. Pracował m.in. przy projektach dla Play, Wyborowej, Hyundai, Santander, My Music, Asfalt Records, Hemp Gru, Żabson, MTV/Viacom, X-KOM, Newsweek, Playboy, Commercial Observer.
Z kolei Klaudia Łukasiewicz pracuje w 180 jako junior copywriter, a Kinga Kraczkowska jako junior art director. Poznały się w Wielkiej Brytanii, gdzie studiowały razem reklamę kreatywną na Buckinghamshire New University w High Wycombe. Podczas pobytu w UK Łukasiewicz odbyła także staż w agencji reklamowej Kidred, gdzie pracowała nad takimi projektami jak Modern Slavery i SsangYong. Natomiast Kraczkowska po studiach trafiła do agencji Haygarth, gdzie pracowała przy projektach dla Sony, Tate&Lyle i Boursin. Została także nagrodzona D&AD za kampanię dla Adidasa „Run For Your Life”, która propagowała pozytywny wpływ sportu na zdrowie psychiczne.
Zobacz również
Od lewej: Klaudia Łukasiewicz, Michał Murawski, Mateusz Michalczyk. Za nimi, od lewej: Kinga Kraczkowska, Marcin Mokierów-Czołowski, Jan Mazur.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]