Bartosz Maciejczak poprzednio pełnił stanowisko senior konsultant w Arena Media (Grupa Havas), w PHD awansował na stanowisko media managera. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach.
Oliwia Truchel poprzednio pełniła stanowisko senior client leadership w Mindshare Polska, w PHD obejmuje stanowisko digital media managera. Z branżą marketingu i mediów związana jest od 15 lat.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Liderem zespołu PHD pracującego z Sanofi jest Kalina Krassowska, która awansowała w PHD na stanowisko account directora. Krassowska związana jest z PHD od 4 lat, ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży. W swojej karierze pracowała dla innych wiodących agencji rozwijając swoje kompetencje pracując dla klientów z branż: finansowej, motoryzacyjnej i FMCG.
Wewnętrznie w strukturach PHD na stanowisko media managera dla Sanofi awansowała Xymena Zamerska, pełniąca wcześniej obowiązki senior communication plannera.
PHD jako agencja wiodąca w pracy z Sanofi będzie wykorzystywała swój system operacyjny OMNI pozwalający na ciągłą współpracę i wymianę wiedzą i doświadczeniami pomiędzy wszystkimi pracownikami Grupy Omnicom na świecie. Ambicją zespołu PHD jest dynamizacja wzrostu marek Sanofi na Polskim rynku.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Sanofi wybrało Omnicom Media Group jako swoją globalną agencję mediową (poza Stanami Zjednoczonymi), powierzając holdingowi tworzenie strategii, planowanie oraz zakup mediów dla marek z portfolio Sanofi z kategorii produktów farmaceutycznych i opieki zdrowotnej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W procesie konsolidacji inwestycji mediowych Sanofi obok OMG udział wzięły również agencje: Mindshare, Havas i IPG Mediabrands.
W Polsce dla klienta będzie pracował dedykowany zespół z ramienia domu mediowego PHD.