Awanse i zmiany strukturalne w Streetcom

Nowy dział eCommerce & Non-Standard Trial Solutions, Urszula Jaworowska i Małgorzata Michalik na stanowiskach Dyrektorów Zarządzających - Streetcom poszerza swoje kompetencje.
O autorze
1 min czytania 2018-04-12

Urszula Jaworowska awansowała na stanowisko Managing Directora. Jest związana ze Streetcom Polska od 2010 roku, kiedy to rozpoczynała karierę na stanowisku Junior Account Executive. W poprzednich latach realizowała projekty dla kluczowych klientów agencji, zajmowała się także wprowadzeniem Streetcom na rynek litewski, czeski i węgierski. Ostatnio pełniła funkcję Client Service Directora. W efekcie awansu, poza działem Client Service będą jej podlegać także działy Komunikacji, IT i Kreacji.

Nowy dział eCommerce & Non-Standard Trial Solutions prowadzony przez Małgorzatę Michalik specjalizuje się w budowaniu kontaktów marek z konsumentami poprzez działania eCommerce. Michalik odpowiada za rozwój współpracy z klientami agencji, w tym za globalną obsługę kluczowego klienta P&G. W ramach nowej struktury wyróżniono: pion strategiczny, client service (obsługujący rynki Europy Zachodniej i Centralnej) oraz eCommerce services (odpowiedzialny za budowę bazy partnerów wśród eRetailerów).

Do zespołu Małgorzaty Michalik dołączyła Magdalena Dyc. Jako eCommerce Account Manager wykorzysta bogate doświadczenie zawodowe, które zdobyła w dziale sprzedaży, współpracując z kluczowymi firmami z sektora farmacji oraz IT. Będzie odpowiedzialna za rozwój rynku Western Europe.

Na stanowisko eCommerce Account Managera awansowała Sylwia Marciniak. Zuzanna Tomaszek pełni funkcję Senior Account Executive i odpowiada za egzekucję projektów w CE. Tomaszek ostatnio pracowała w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, gdzie zajmowała się obsługą regionalną P&G.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Urszula Jaworowska i Małgorzata Michalik raportują do Matyldy Szymalskiej, Prezes Zarządu Streetcom. Szymalska zapowiada dalszy rozwój związany z rozbudową pionu client service na szczeblach managerskich i wykonawczych, a także wzmocnienia w zakresie eRetailers services.

Słuchaj podcastu NowyMarketing