Urszula Jaworowska awansowała na stanowisko Managing Directora. Jest związana ze Streetcom Polska od 2010 roku, kiedy to rozpoczynała karierę na stanowisku Junior Account Executive. W poprzednich latach realizowała projekty dla kluczowych klientów agencji, zajmowała się także wprowadzeniem Streetcom na rynek litewski, czeski i węgierski. Ostatnio pełniła funkcję Client Service Directora. W efekcie awansu, poza działem Client Service będą jej podlegać także działy Komunikacji, IT i Kreacji.
Nowy dział eCommerce & Non-Standard Trial Solutions prowadzony przez Małgorzatę Michalik specjalizuje się w budowaniu kontaktów marek z konsumentami poprzez działania eCommerce. Michalik odpowiada za rozwój współpracy z klientami agencji, w tym za globalną obsługę kluczowego klienta P&G. W ramach nowej struktury wyróżniono: pion strategiczny, client service (obsługujący rynki Europy Zachodniej i Centralnej) oraz eCommerce services (odpowiedzialny za budowę bazy partnerów wśród eRetailerów).
Zobacz również
Do zespołu Małgorzaty Michalik dołączyła Magdalena Dyc. Jako eCommerce Account Manager wykorzysta bogate doświadczenie zawodowe, które zdobyła w dziale sprzedaży, współpracując z kluczowymi firmami z sektora farmacji oraz IT. Będzie odpowiedzialna za rozwój rynku Western Europe.
Na stanowisko eCommerce Account Managera awansowała Sylwia Marciniak. Zuzanna Tomaszek pełni funkcję Senior Account Executive i odpowiada za egzekucję projektów w CE. Tomaszek ostatnio pracowała w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, gdzie zajmowała się obsługą regionalną P&G.
Urszula Jaworowska i Małgorzata Michalik raportują do Matyldy Szymalskiej, Prezes Zarządu Streetcom. Szymalska zapowiada dalszy rozwój związany z rozbudową pionu client service na szczeblach managerskich i wykonawczych, a także wzmocnienia w zakresie eRetailers services.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing