Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Awanse i zmiany w zespole Sotrendera

O autorze
2 min czytania 2017-06-21

Zmiany w zespole marketingu

Małgorzata Walendziewska (wcześniej m.in. Agora, Upcast/MediaMath) po roku współpracy na stanowisku Content Marketing Managera otrzymała promocję i jako CMO będzie skupiała pod sobą wszelkie działania marketingowe firmy.

W związku z popularnością i rozwojem raportów Trends, zyskują one własnego opiekuna. Został nim Michał Wieczorek, który już od 2 lat zasila zespół Marketingu i do tej pory zajmował się głównie tworzeniem i dystrybucją treści. 

W ostatnim czasie do zespołu Marketingu dołączyła też Klaudia Żyłka na stanowisku Junior Marketing Specialist, a staż odbywa Hisham Itani, student Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku International Business and Management.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany w zespole Data Science

Aleksander Zawalich z Sotrenderem związany od 2015 roku, objął stanowisko Data Science Team Leader. Jego głównym zadaniem będzie organizacja pracy całego zespołu analityków, podnoszenie kwalifikacji członków zespołu oraz wdrażanie nowych produktów.

Aleksander rozpoczął pracę jako stażysta, a następnie Analityk, pracujący przy różnych projektach badawczych (np.: Social Media as a Tool in Hybrid Warfare, Naked truth about porn on social media, automatyczne wskazówki). W kolejnych miesiącach pracy, obok kontynuacji studiów, rozwijał swoje zdolności w zakresie języków R i Python mocniej skupiając się na rozwoju wewnętrznej infrastruktury i nowych projektów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Paweł Kucharski, CTO Sotrendera zmianę tę ocenia jako: duże wzmocnienie naszych kompetencji technicznych w obszarze analizy danych. W celu realizacji kolejnych etapów rozwoju firmy chcemy skutecznie rekrutować dobrych kandydatów, ale przede wszystkim maksymalnie wykorzystywać potencjał osób już u nas pracujących.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowa struktura działu Sprzedaży

Jakub Wyglądała (poprzednio w Evolution Media Net) od Junior Account Managera, co roku przechodził na kolejny poziom (Account Manager i Key Account Manager) i przejmował odpowiedzialność za następne aspekty działań działu sprzedaży.

Od października 2016 Kuba pełni funkcję Client Service Team Leadera. Odpowiada obecnie za zarządzanie zespołem, rozwój oferty raportowej, sprzedaż dedykowanych usług badawczych oraz naturalnie reprezentuje firmę na konferencjach, szkoleniach i różnorakich wydarzeniach. 

Sylwia Szczepańska oraz Jacek Rzepka awansowali na stanowiska Key Accountów. Będą zajmowali się pozyskiwaniem nowych Klientów, wzmacnianiem relacji z istniejącymi, a także rozwijaniem systemu Customer Care. 

Jan Zając, CEO firmy tak podsumowuje zmiany: Fajnie pracuje się z fajnymi ludźmi! Każdy awans to dla mnie osobiście powód do dumy. Cieszę się, że nasza organizacja przyciąga takie talenty, pozwala im na rozwój i realizację swoich planów zawodowych. Gros pracowników Sotrendera to osoby, dla których nasza firma to pierwsza czy druga poważna praca, ale decydują się zostać z nami na dłużej. W dużej mierze przypisujemy to zaawansowanemu procesowi rekrutacji, w którym olbrzymią wagę ma opinia obecnych pracowników i kolegów z przyszłego zespołu – dzięki temu udaje nam się utrzymać spójność poszczególnych zespołów i charakterystyczną kulturę pracy.