W dziale Content & Performance stanowisko Group Account Director, objęła Marta Maksymowicz, a w dziale Social Media – Karolina Michalak, która awansowała również na stanowisko Group Account Director.
– Awanse wewnętrzne i dopasowanie struktury to zmiany mające na celu strategiczną konsolidację, które są efektem inwestycji w FFW i Euvic Media (dawniej ClickAd) przez Grupę Euvic. Od kilku tygodni pracujemy we wspólnym biurze, blisko współpracujemy także w zakresie pozyskiwania nowego biznesu. Wzmocnienie i reorganizacja zespołu klienckiego, pozwoli nam w lepszym stopniu zrozumieć potrzeby naszych klientów, a także efektywniej wykorzystywać synergię płynącą ze współpracy z ramach grupy reklamowej – mówi Krzysztof Małecki, założyciel i Partner zarządzający FFW Communication (Grupa Euvic).
Zobacz również
– Docelowo zależy nam na zbudowaniu kompleksowej oferty, wspierającej cyfrową transformację, która dziś jest kluczowym elementem rozwoju każdej z firm – dodaje Małecki.
Marta Maksymowicz jako Group Account Director będzie odpowiadała m.in. za zarządzanie zespołem, nadzór i koordynację realizowanych projektów, opracowanie ofert i propozycji strategicznych dla obecnych i przyszłych klientów. Marta posiada 15 lat doświadczenia w branży marketingowo-reklamowej na stanowiskach managerskich. Pozyskała je m.in. w Agencji Infinity, San Markos i Communications Unlimited.
Do zadań Karoliny Michalak na stanowisku Group Account Director, należy zarządzanie zespołem Social Media, koordynacja projektów i współpraca pomiędzy zespołami wewnątrz firmy oraz bieżącymi projektami. Pierwsze kroki zawodowe związane z mediami i marketingiem, Karolina zdobywała w Media Direction i UM, pracując zarówno dla lokalnych klientów, jak i globalnych gigantów z branży FMCG.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marta i Karolina będą bezpośrednio współpracowały z Jakubem Mazurkiewiczem, COO w FFW Communication, który nadzoruje prace strategiczne i wykonawcze agencji, a także odpowiada za opracowanie ofert oraz procesy wdrażania innowacji i nowych narzędzi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing