Awanse polskich menedżerów w międzynarodowych strukturach SAP

Edyta Malesza-Malatrat, Aleksandra Żarkowska-Demkiw i Justyna Kędzierska awansowały w strukturach SAP w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Austrii, a Tomasz Piechota w strukturach SAP Polska.
O autorze
1 min czytania 2020-03-12

Najlepsze produkty cyfrowe, wzorcowe procesy wsparcia i serwisu oraz branżowe know-how mają kluczowe znaczenie dla klientów SAP. Równie ważne są jasne i proste kanały komunikacji, jednolity przekaz i przejrzystość w zakresie strategii produktowej. Mając te czynniki na uwadze, SAP przeprowadza globalne i lokalne zmiany organizacyjne. Na szczeblu europejskim, region Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii został dodatkowo podzielony na klastry – Centralny, Wschodni oraz Austrię.

Edyta Malesza-Malatrat objęła funkcję dyrektor marketingu SAP w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii. W nowej roli odpowiada ze wszystkie aktywności marki w tym regionie. W SAP od 2016 roku. Przed objęciem obecnej funkcji kierowała działaniami marketingowymi SAP w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Przed dołączeniem do firmy pełniła kluczowe role związane z marketingiem w Cisco, Procter & Gamble oraz Guerlain.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aleksandra Żarkowska-Demkiw została liderką marketingowego klastra regionalnego, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację i Węgry. Będzie nadzorować oraz koordynować działania na tych rynkach, ze szczególnym uwzględnieniem strategii digital dla wsparcia biznesu. Dotychczas pełniła funkcje dyrektor marketingu SAP Polska. W firmie od 2014 roku. Przed dołączeniem do SAP kierowała działem marketingu Xerox i pracowała w polskim oddziale IBM.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Justyna Kędzierska będzie odpowiadać za komunikację marki SAP w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Austrii. Przed objęciem nowej roli była odpowiedzialna za działania PR w SAP Polska. W organizacji od 2016 roku. Wcześniej związana z takimi firmami jak Henkel czy Xerox oraz z agencją Partner of Promotion, gdzie realizowała projekty komunikacyjne dla marek znajdujących się w portfolio Procter & Gamble i Moët Hennessy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tomasz Piechota awansował na stanowisko dyrektora marketingu SAP Polska. W nowej roli będzie odpowiedzialny za stworzenie cyfrowej strategii marketingowej, generującej zainteresowanie produktami SAP. Od ponad sześciu lat związany z SAP Polska, wcześniej współpracował z TECTUM Group, gdzie był odpowiedzialny za obszar telemarketingu w Europy Centralnej

– Wierzę, że nasz utalentowany, ambitny i głodny sukcesów zespół pozwoli działać nam jeszcze efektywniej, docierać do nowych grup odbiorców i lepiej skalować nasze działania. Sprawna komunikacja oraz operacyjna perfekcyjność są kluczowymi elementami rozwoju biznesu SAP w Europie Środkowej i Wschodniej mówi – Tom Kindermans dyrektor zarządzający SAP CEE.