Piotr Dobosz jest odpowiedzialny za prowadzenie projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej z naciskiem na PA, kryzysowej oraz związanej z konsultacjami społecznymi, a Justyna Gościńska-Bociong za rozwój oferty corporate PR z ukierunkowaniem głównie na CSR.
Obie awansowane osoby są związane z agencją od 2012 roku i dotychczas pracowały na stanowiskach starszych konsultantów.
Zobacz również
Piotr Dobosz z komunikacją i public relations jest związany od 10 lat. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej oraz społecznej. Ma duże doświadczenie w branżach energetycznej, przemysłowej, motoryzacyjnej oraz IT. Pracował m.in. dla firm Google, Microsoft, General Electric, IBM, Samsung, BMW Group, Orange oraz Ikea. Był odpowiedzialny za tworzenie i implementację strategii komunikacyjnych dla klientów z branży energetycznej, w tym Grupy Energa, Doosan Power Systems oraz Aldesa. W zakresie komunikacji społecznej doradzał licznym inwestorom z branży energetyki odnawialnej i konwencjonalnej. Ma także doświadczenie w sektorze FMCG – realizował projekty komunikacyjne dla Mars Polska, Danone, Grupy Żywiec oraz McCain. Ukończył Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego i podyplomowe międzynarodowe studia menedżerskie w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach.
Justyna Gościńska-Bociong ma ponad 9 lat doświadczenia w public relations i mediach. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, B2B oraz w projektach z obszaru zrównoważonego rozwoju. Dotychczas była odpowiedzialna za planowanie oraz realizację działań komunikacyjnych dla takich firm jak ORLEN Oil, BMW Group Polska, Hilti Poland, Komisji Europejskiej, 3M Poland, WARS S.A.
Wcześniej była związana z Polską Izbą Ubezpieczeń oraz agencją Hill + Knowlton Strategies. Przez kilka lat pracowała jako dziennikarz i wydawca w Telewizji Polskiej.Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (dziennikarstwo i komunikacja społeczna) oraz Uniwersytetu Szczecińskiego (zdrowie publiczne).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing