Malwina Wróblewska, która dotychczas pełniła funkcję Business Development Managera, awansowała na stanowisko Digital Media Product Directora. Malwina w 2017 roku stworzyła nowy dział, który ma za zadanie wspierać unikalnymi rozwiązaniami contentowo-technologicznymi agencje mediowe Publicis Media.
W dziale Client Service awans na stanowisko Account Directora otrzymała Monika Pruszczyńska. Monika zarządza obecnie 8-osobowym zespołem, który zajmuje się realizacją i koordynacją największych digitalowych projektów agencji, w tym przygotowywaniem platform komunikacyjnych, produkcją spotów, prowadzeniem działań influencerskich i social media między innymi dla: The Lorenz Bahlsen (marki Crunchips, Lajkonik, Monster-Munch, Nic Nac’s), Reckitt Benckiser, Circle K, Lactalis, Swarovski, L’Oréal czy Alshaya Poland.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Piotr Długołęcki objął stanowisko Head of Creative i zarządza obecnie działem kreacji LiquidThread. Piotr związany jest z agencją od 4 lat. Wcześniej pracował w FireFly Creation, 180heartbeats + Jung v. Matt, Ogilvy Action i Ogilvy Interactive. Współtworzone przez niego projekty wielokrotnie otrzymywały nagrody w polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych Golden Drum, Effie, KTR, Golden Arrow, Kampania Społeczna Roku.
Maciej Pietrukiewicz awansował na stanowisko Influencer Marketing Managera i zajmuje się realizacją i koordynacją kampanii z udziałem influencerów. Maciej ma 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, tworzył content między innymi dla Jack Daniel’s czy Kujawski.
W LiquidThread pracuje 2,5 roku i zajmuje się rozwijaniem kompetencji influencerskich. Współtworzył projekty dla takich brandów jak Discovery Channel, Kamis, Bakalland, T-Mobile, Milka, Samsung, CITI Handlowy czy Electrolux. W 2017 projekt „Wojownicy Złomu” współtworzony przez Macieja otrzymał srebrne Effie w kategorii Branded Content.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing