Awanse w dziale client engagement VMLY&R

Z początkiem lipca br. Ania Kubiak-Suzuki dołączyła do grona account managerów agencji VMLY&R, a Anna Tartanus kontynuuje pracę w dziale client engagement jako senior account executive.
O autorze
1 min czytania 2020-08-25

Ania Kubiak-Suzuki – dotychczas senior account executive – z VMLY&R związana jest od niemal 4 lat, pracując w tym czasie dla takich marek jak Tic Tac Polska, Nutricia, Lay’s, Bosch, Winiary, Lovela czy T-Mobile. Obecnie jako account manager zajmuje się kompleksową obsługą klienta Nutricia. Swoją przygodę z reklamą rozpoczęła w agencji VML, teraz kontynuuje ją pod szyldem VMLY&R.

Prywatnie mama dwóch – jak sama określa – „nadaktywnych” chłopców, pasjonatka kryminałów, horrorów, miłośniczka jazdy na rowerze, a od niedawna – dla balansu zainteresowała się także jogą. Ukończyła Iranistykę na Uniwersytecie Warszawskim, biegle mówi w języku perskim, którego, co ciekawe, używa m.in. w codziennych rozmowach z mężem Japończykiem.

Anna Tartanus – dotychczas account executive – w agencji VMLY&R od ponad roku. W tym czasie odpowiadała za koordynację działań dla T-Mobile. Na stanowisku senior account executive kontynuuje współpracę z tym klientem, dodatkowo koordynując wszystkie działania dla marki na płaszczyźnie e-commerce. Z branżą reklamową związana od 3 lat. Doświadczenie zdobywała w agencji Saatchi & Saatchi realizując projekty dla Procter&Gamble oraz w dziale marketingu firmy prawniczej DLA Piper.

Zdobyła dyplom licencjacki na Buckinghamshire New University oraz obroniła pracę magisterską na kierunku Zarządzanie Marketingiem na Uniwersytecie Warszawskim. W życiu prywatnym miłośniczka tańca nowoczesnego oraz szycia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obydwie pracują dla klientów z grupy biznesowej, którą opiekuje się Aleksandra Monczak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing