Na zdjęciu od lewej: Bartosz Mazurek, Agnieszka Winnik-Jaworska, Michał Brzeczkowski, Marta Gaś-Dmowska.
W wyniku awansów cała czwórka dołącza do grona opiekunów grup biznesowych w VMLY&R obok: Magdaleny Brejnak-Kowalskiej, Aldony Boreckiej, Aleksandry Monczak i Michała Kasperczyka.
Zobacz również
Awanse w zespole client engagement VMLY&R mają wzmocnić strukturę działu, którego rolą jest rozwijanie partnerstwa biznesowego z kluczowymi klientami agencji.
Chcemy być dla każdego z naszych klientów ważnymi partnerami w rozwoju ich marek i biznesu. Skupiamy się więc na budowie relacji, u podstaw których leży realizacja innowacyjnych marketingowych i biznesowych rozwiązań, opartych na zintegrowanych usługach agencji – mówi Michał Banaszewski, chief business officer VMLY&R
Agnieszka Winnik-Jaworska jest związana z branżą reklamową od kilkunastu lat, w tym ostatnie cztery lata pracowała jako account supervisor w VMLY&R. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach Lowe (obecnie MullenLowe) oraz Agencji 303, pracując dla takich marek jak: 36.6, Simplus, Wirtualna Polska, Maspex, Dove, Knorr, Toyota Bank, Nestlé czy Compensa. Obecnie jako business director w VMLY&R odpowiada za grupę biznesową obsługującą m.in. BNP Paribas oraz markę Kinguin. W ostatnich latach w VMLY&R była odpowiedzialna za takich klientów jak Mazda czy Leroy Merlin.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Prywatnie wielka fanka Azji, dobrego jedzenia, kwiatów, jogi, mądrych i zabawnych ludzi, pięknych wnętrz i książek oraz ciszy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marta Gaś-Dmowska posiada ponad 10 lat doświadczenia w realizacji projektów i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych. Do tej pory pracowała między innymi dla takich klientów i marek jak: Peugeot, LINK4, Unilever, Mondelēz, mBank, Grupa Danone (Nutricia, Żywiec Zdrój), Nestlé, PepsiCo czy Grupa Żywiec. Obecnie w VMLY&R liderka zespołu odpowiedzialnego dla realizacji projektów i rozwój Mazdy i Netto Polska.
Prywatnie uwielbia aktywnie spędzać czas z rodziną, starając się dbać o prawidłową równowagę w rozwoju zawodowym i osobistym. W wolnych chwilach fanka dobrych seriali i produkcji Marvela.
Bartosz Mazurek z VMLY&R związany jest od 5 lat. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Wcześniej związany z agencją interaktywną Galileo Interactive oraz agencją PR-ową Omega Communications. Jako projekt manager uczestniczył w tworzeniu systemu Brand Oriented. Na przestrzeni lat pracował m.in. dla Samsung, T-Mobile, RWE / Innogy Polska, Siemens, Autodesk, Bayer, Kross, Muzeum Powstania Warszawskiego, Aegon, Tesco, Bakoma, Nestlé Waters, Decathlon, Beiersdorf, Kimberly-Clark. Obecnie jako business supervisor w VMLY&R odpowiada za kompleksową obsługę firmy Samsung.
Prywatnie, tata żywiołowego czterolatka, fan sportu, kryminałów i PlayStation – w różnych konfiguracjach. Po pracy lubi spędzać czas w kuchni.
Michał Brzeczkowski w marketingu i reklamie odnalazł się ponad dekadę temu. Przez lata pracował zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu potrafi zrozumieć obie perspektywy. Dobrze łączy swoją wiedzę z umiejętnością nawiązywania kontaktów, co przekłada się na wieloletnie relacje z klientami i rozwój biznesu po obu stronach. Marki, dla których pracował do tej pory, to: Tauron Polska, GDDKiA, Johnson & Johnson Poland, Mondelēz, LOT Polish Airlines, Wizz Air, PZ Cussons, Electrolux, LINK4 i Goodyear Polska. Aktualnie w agencji VMLY&R w roli business supervisora odpowiada za digitalowe oblicze marki T-Mobile.
Prywatnie: uwielbia muzykę, język francuski oraz podróże, które poszerzają jego życiowe horyzonty. Tata dwóch psów, z którymi zwiedził sporo ciekawych miejsc w Polsce. W wolnych chwilach, ogromny fan teatru Krzysztofa Warlikowskiego.
Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R, uwzględniając zespoły zarządzane przez Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director, liczy blisko 50 osób.