Anna Góreczna posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Z VMLY&R związana jest od 11 lat. Jako business director sprawuje opiekę, odpowiada za rozwój biznesu oraz koordynuje regionalne projekty dla marek PepsiCo (m.in. Lay’s), HBO oraz koncernu farmaceutycznego GSK. Obecnie zespół prowadzony przez Anne Góreczną składa się z 6 osób. Na swoim koncie ma zarządzanie kampaniami, które zostały nagrodzone na konkursach reklamowych, m.in. złotą statuetką Effie Awards za projekt „9 milionów powodów” zrealizowany dla marki Corega.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując dla takich klientów i marek jak: Lay’s, Cheetos, Philips, Danone, GSK (Sensodyne, Voltaren, Corega, Otrivin, Theraflu, Rutinoscorbin), Nutricia, Vision Express, adidas, Reebok. Wcześniej związana z agencją MarketShare.
Zobacz również
Prywatnie, mama dwóch żywiołowych chłopców i właścicielka jack russel terriera, zwolenniczka sportowego stylu życia i aktywnego spędzania czasu oraz fanka kryminałów.
Kamila Tomaszewska, dotychczas senior account executive – z VMLY&R związana jest od 3 lat, w tym czasie pracowała dla takich marek jak Lay’s oraz adidas. Obecnie jako account manager zajmuje się głównie regionalną obsługą projektów dla Lay’s. Z branżą reklamową związana od pięciu lat, swoje doświadczenie zdobywała w agencjach social media obsługujących klientów z branży lifestyle, beauty oraz design.
Poza pracą poświęca swój czas na gotowanie, podróżowanie, pochłanianie premier serialowych oraz podcastowych. Jej sposobem na relaks jest długi spacer z psem – Figą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R liczy blisko 50 osób i jest złożony z trzech niezależny zespołów zarządzanych przez Michała Banaszewskiego, chief business officer, Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director.
Słuchaj podcastu NowyMarketing