Awanse w dziale Client Service OS3

Zmiany w strukturze działu client service. Z początkiem maja awansowało dwóch członków zespołu. Maciej Hilt zajął stanowisko Account Supervisor, a Anna Lewandowska zaczęła pełnić funkcję Junior Account Managera.
O autorze
1 min czytania 2016-05-25

Maciej Hilt z OS3 związany jest od ponad 4 lat. W tym czasie dwukrotnie był promowany – na stanowisko Account Managera i Senior Account Managera. Do jego bieżących zadań na nowym stanowisku będzie należało efektywne zarządzanie budżetem oraz zespołami managerów pracującymi dla takich klientów jak: Unilever, Philips, CCC, Intel, Barlinek, Danone i Intermarche. Hilt będzie także zaangażowany w tworzenie ofert new businessowych. Maciej raportować będzie bezpośrednio do Account Directora – Ewy Dołbniak.

Anna Lewandowska w OS3 jest od początku 2014 roku, a swoją karierę rozpoczynała od stanowiska Junior Account Executive. Wśród jej Klientów znajdują się: Unilever, Barlinek i Intel. Jako Junior Account Manager Anna odpowiedzialna będzie za realizację strategii działań oraz obsługę bieżących projektów klientów agencji, a tym samym będzie raportować do Macieja Hilta. 

Ewa Dołbniak – Account Director – tak uzasadnia decyzję o awansach – Zarówno Maciej jak i Anna to eksperci w swojej dziedzinie, o wysoko rozwiniętej umiejętności zarządzania nawet bardzo złożonymi projektami, ogromnym poczuciu odpowiedzialności i otwartości na potrzeby Klienta. Ich promocja była naturalnym krokiem w rozwoju kariery w strukturach OS3.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj