TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Awanse w Grupie OpenMobi

Joanna Urbaniak awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora sprzedaży agencyjnej, a Dominika Piwowarczyk na senior account managera.
O autorze
1 min czytania 2021-12-08

Joanna Urbaniak, wcześniej senior account manager, została zastępcą dyrektora sprzedaży agencyjnej. do jej nowych obowiązków, poza bieżącą współpracą z MediaCom, GoupM oraz częścią Grupy Publicis, należy wspieranie handlowców w sprzedaży oraz budowanie relacji biznesowych. Odpowiadać będzie również za wdrożenie i szkolenie ofertowe nowych osób zatrudnianych w dziale. Z Grupą OpenMobi związana jest od około 1,5 roku. Sprzedażą powierzchni reklamowych zajmuje się od 10 lat, natomiast w sprzedaży agencyjnej specjalizuje się od 2015 r. Wcześniej pracowała w Sataku (Grupa Sarigato), a także w wydawnictwach Agora i Edipresse Polska. Karierę w branży rozpoczęła w SportLive24.

Domy mediowe i agencje oczekują nie tylko skrojonych na miarę produktów i rozwiązań, ale także bieżącego wsparcia przy tworzeniu oferty dla swoich klientów. Istotny jest dla nich też krótki czas reakcji w przypadku pojawiających się zmian. Wieloletnie doświadczenie Joanny będzie więc cenną bazą do umacniania i wypracowania relacji na linii Grupa – klient agencyjny. Awans Dominiki, która wyspecjalizowała się w produktach social mediowych, pozwoli natomiast na zacieśnienie współpracy w obszarze Social Audience. Zapewni też klientom Grupy dostęp do najnowszych narzędzi i kompleksowej wiedzy jako jednym z pierwszych na rynku – mówi Katarzyna Knecht, agency sales director w Grupie OpenMobi.

Dominika Piwowarczyk, obecnie senior account manager, z Grupą OpenMobi związana jest od grudnia 2019 roku. Na nowym stanowisku odpowiada za promowanie i rozwój produktów Social Audience w ramach platform Tinder, Pinterest, TikTok oraz Twitch, a także wsparcie przy tworzeniu raportów branżowych na ich temat. Prowadzi również projekty digital dla domów mediowych, w tym Dentsu i Group One. W branży marketingowej pracuje od 2017 roku. Poprzednio odpowiadała za pozyskiwanie klientów oraz wsparcie działu w planowaniu działań promocyjnych w social mediach w Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Pierwsze kroki w branży stawiała w start-upie tworzącym platformy kidihub.com oraz privist.com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj