Małgorzata Tereszczenko, po objęciu w McCANN Worldgroup stanowiska group business director, odpowiada za efektywność zespołu client management. Wspiera również raportujących do niej liderów, odpowiedzialnych za poszczególne grupy klientów, w rozwoju biznesu strategicznych klientów. Została także przedstawicielką działu client management na zarządzie agencji.
W zespole McCANN Małgorzata pracuje od 2016 roku, gdzie od początku była odpowiedzialna za obsługę marki Mastercard, a później także Vichy. Wcześniej związana była z Havas Worldwide jako group account director oraz Saatchi & Saatchi jako business director. Posiada bogate, wieloletnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu zintegrowanego oraz obsłudze międzynarodowych i lokalnych marek z różnych kategorii. Wcześniej miała okazję pracować m.in dla takich klientów jak: P&G, Maspex, Peugeot, Bank Pekao S.A., Bank BNP Paribas, Cadbury Wedel.
Zobacz również
Na stanowisko liderki działu social media awansowała także Natalia Żmuda, dotychczas pełniąca funkcję social media managerki. Jako head of social media będzie odpowiadać za zarządzanie działem prowadzącym komunikację w mediach społecznościowych i zajmującym się współpracą z influencerami dla całej grupy McCANN Worldgroup.
Natalia dołączyła do agencji McCANN w 2017 roku jako community manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach digitalowych i PR-owych, w których była specjalistką od social media. W portfolio obsługiwanych przez nią marek znajdują się m.in.: Honor, Starbucks, WWF Polska, T-Mobile, Enfamil, Stanley, Black&Decker, DeWalt, Kujawski.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce