Podlegają mu następujące działy w firmie: strategia, kreacja, produkcja, media i client service.
Krzysztof jest związany z agencją ONE House od 4-ech lat. Z branżą związany jest od 2001 roku. Swoja karierę rozpoczął w Universal McCann w dziale buyingu TV. Od 2006 pracował w ZenithOptimedia, gdzie zarządzał procesami planowania i zakupu kampanii reklamowych. Następnym krokiem była praca w ramach struktur Publicis Group, gdzie był odpowiedzialny za negocjacje warunków handlowych całej grupy. Pracował z największymi reklamodawcami w Polsce m.in. L’Oreal Polska, Reckitt Benckiser, Polkomtel czy Grupa Maspex.
Zobacz również
Po awansie Krzysztofa Szumskiego, Katarzyna Kurdel-Lempkowska awansowała na zwolnione stanowisko head of client service. Będzie odpowiedzialna za dział, którego rolą jest dbałość o jak najlepsze relacje z klientami, zapewnienie sprawnej i płynnej ich obsługi poprzez efektywne zarządzanie projektami wewnątrz agencji. Katarzyna ma 13-letnie doświadczenie w branży. Przez ostatnie 3 lata pracowała w ONE House na stanowisku senior communications account manager. Wcześniej przez 10 lat związana była z domem mediowym Optimedia (obecnie Publicis Media) gdzie odpowiadała za obsługę klientów takich jak Sanofi-Aventis, Coty, Reckitt-Benckiser czy Hochland.
Agencja marketingowa ONE House została stworzona w modelu „All for marketing.”, aby odpowiadać na każdą potrzebę marketingową i komunikacyjną klientów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell