Awanse w poznańskiej kreacji GoldenSubmarine

Początek 2022 r. w GoldenSubmarine to czas prężnego rozwoju poznańskiego działu kreacji kierowanego przez dyrektora kreatywnego Pawła Janasa. W liczącym 16 osób zespole Klaudia Drygas awansowała na senior copywriterkę, Andrzej Wróż – senior art directora, a Filip Chudyszewicz – senior copywritera.
O autorze
1 min czytania 2022-02-21

Klaudia Drygas – na pokładzie GoldenSubmarine od początku 2019 roku. Od ponad 3 lat obsługuje takie marki jak: NIVEA, ŠKODA, OLX Group, Nestlé, LG, Sephora. Z branżą związana od ponad 7 lat. We wcześniejszej agencji tworzyła kreacje m.in. dla Cosmo Group, Kompani Piwowarskiej czy G.H. Posnania. Na swoim koncie ma Kreaturę X i tytuł magistra dziennikarstwa.

Andrzej Wróż – współpracę z GoldenSubmarine rozpoczął w 2017 roku. Wspiera kreatywnie takich klientów jak: NIVEA, NIVEA Men, Żubrówka, Škoda, Grupa Volkswagen, Lisner, Żabka, Lavazza. W branży działa już ponad 10 lat. Oprócz grafiki pasjonuje się też fotografią i rysunkiem. Przed Złotą Łodzią, większość zawodowego życia spędził jako freelancer tworząc projekty m.in. dla Grupy Cichy – Zasada i UAM Poznań.

Filip Chudyszewicz – zasilił kreatywne szeregi GoldenSubmarine 5 lat temu. Z branżą związany od 10 lat. W swoim portfolio ma klientów z bardzo zróżnicowanych branż m.in.: HBO, NIVEA i NIVEA MEN, ŠKODA, SUPERAUTO.pl, LISNER oraz Sinupret. Aktualnie pod swoimi skrzydłami ma również klienta spod znaku białowieskiego żubra, czyli Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Czarna.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj