Dostawca usług hostingowych AZ.pl rozpoczął kampanię promocyjną limitowanej oferty dla jednej z najbardziej pożądanych domen na rynku europejskim – .eu. Komunikacja skupia się wokół czerwcowej obniżki cen i obejmuje działania płatne w Google, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także cykl artykułów eksperckich na blogu oraz mailingi.
Domena .eu to jedna z najbardziej wiarygodnych końcówek w oczach użytkowników, która nie tylko wzbudza zaufanie odbiorcy, ale też buduje wizerunek marki jako podmiotu funkcjonującego w obrębie Unii Europejskiej. Polskie firmy znajdują się na 5. miejscu w Europie pod kątem częstotliwości rejestracji domen .eu, co potwierdza ich popularność i wysoki popyt. Od 1 do 30 czerwca na AZ.pl tę końcówkę można nabyć na rok za 7 zł brutto.
Komunikacja wspierająca limitowaną ofertę AZ.pl obejmuje stworzenie dedykowanego landing page’a az.pl/domeny/eu/, działania w Google, kampanię video na Facebooku i Instagramie, cykl artykułów eksperckich na blogu, a także mailingi. Kampania jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i małych przedsiębiorstw, którym domena .eu może pomóc w ekspansji usług na rynki zagraniczne. Za strategię mediową odpowiada dom mediowy Mediaplus. Zakupem powierzchni mediowej w digitalu zajmuje się SalesTube. Obie spółki należą do Group One.